2019/06 L'OCCITANE en PROVENCE siurprizų dėžutė "Spring Joy"

Ech buvo laikai... 2015 metais L'Occitane siurprizų dėžutes pirkdavau regis kas mėnesį, na ne visus metus, bet kelis mėnesius iš eilės ir kas kart džiaugdavausi gautais mini produktais bei galimybe išbandyti kažką naujo iš tuo metu man patrauklaus prancūzų gamintojo. Tačiau kaip ir su visomis staigmenų dėžutėmis, su laiku malonus virpuliukas gavus kažką naujo, naujų priemonių džiaugsmo ir dovanos gavimo faktorius ėmė slopti ir aš supratau, kad metas pertraukai. Praeitą savaitę naršydama internete užsukau į numylėtą L'Occitane ir akys pačios užkliuvo už dėžutės. Vėl sukilo smalsumas ir aš ją nusipirkau! Įdomu kas viduje? Pati nekantrauju išpakuoti ir skubu pasidalinti su jumis!



Produktas: L'OCCITANE en PROVENCE siurprizų dėžutė "Spring Joy"
Kaina: 19,00 EUR (produktų vertė 32,50 EUR)
Kur įsigyti: L'occitane parduotuvėse arba internetinėje svetainėje 

Ką žada gamintojas: Siurprizų dėžutė - tai staigmena Jums, kurioje rasite 5 skirtingus produktus iš naujausių arba populiariausių L‘Occitane kolekcijų. Taip pat pridėsime keletą įvairių mėginėlių, tad šis rinkinys – ypatinga galimybė išbandyti daugybę L‘Occitane produktų už ypač mažą kainą (taikome net -40% nuolaidą). Siurprizų dėžutes galite atrasti ir mūsų salonuose! Kaip jas įsigyti – klauskite konsultantės, nes jos nebus eksponuojamos kaip prekės.


1. Drėkinamoji veido esencija "Aqua Réotier“, 40 ml
Va šios, giliai drėkinančios ir lengvos konsistencijos kolekcijos iš L'Occitane aš dar nebuvau bandžiusi. Lengvos tekstūros esencija skirta naudoti prieš veido kremą įprastu metų laiku, o kai už lango taip karšta, manau turėtų nuostabiai puikiai tikti kaip lengvas veido kremas. Labai džiaugiuosi priemone ir nekantrauju išbandyti.
Vertė: 150 ml - 22,00 EUR. Šis buteliukas apie 5,87 EUR


2. Šlamučių valomasis veido makiažo aliejus, 30 ml
Esu bandžiusi šio aliejaus mėginį (ČIA) ir negalėjau atsidžiaugti priemonės veiksmingumu. Ilgą laiką galvojau apie pilno dydžio priemonės pirkimą. Tiek kad po kurio laiko paprasčiausiai pamiršau. Ką gi, bus puiki proga išbandyti didesnį aliejaus kiekį, ir jei jis man vis dar patiks - imti ir įsigyti.
Vertė: 200 ml - 22,00 EUR. Šis buteliukas apie 3,30 EUR


3. "Aqua Réotier“ odos troškulį numalšinantis veido kremas, 8 ml
Dar vienas intensyviai drėkinančios kolekcijos produktas, kurio nesu bandžiusi. Kremų niekada nebūna per daug, o gerus veido kremus aš labai mėgstu. Noriu tikėti, kad šis labai tiks mano odai vasaros metu. Tiesą sakant planuoju jį bandyti vos tik normaliai nufotografuosiu blogo įrašui - juk bus įdomu paskaityti mano įspūdžius?
Vertė: 50 ml - 28,00 EUR. Šios pakuotės 4,48 EUR


4. "Herbae par L'Occitane parfumuotas muilas, 100 g
Gerai, šiaip jau muilu gal ir nebūčiau labai patenkinta, tačiau L'Occitane muilai kvepia dieviškai skaniai. Šis muilas pakvėpintas žolelių ir gėlių natomis. O Dievai, kaip skaniai kvepia... Ši kolekcija turi ir aromatą, kurį tikrai pirkčiau jei būtų ir mažesnio dydžio pakuotėse. O gal visgi? Muilas bus puiki galimybė užuosti ir prisijaukinti gaiviai vasarišką kvapą.
Vertė: 6,00 EUR


5. Šlamučių naktinis veido serumas "Overnight Reset", 5 ml
Šituo serumu irgi labai domėjausi, bet niekad taip ir neišbandžiau. Jis žada atkurti odą, sumažinti mimikos raukšles, suteikti jai stangrumo, regeneruoti odą nakties miego metu! Šlamučių serijos priemones mano oda myli, tad labai noriu, kad šiam serumui pavyktų ir man jis ne tik tiktų, tačiau ir patiktų.
Vertė: 30 ml - 55,00 EUR. Šios pakuotės vertė 9,17 EUR


Divine kolekcija mano odai labai tiko ir patiko 2015 metais, tačiau aliejaus tuo metu nebandžiau. Priemonė skirta intensyviai veikti matomus senėjimo požymius, tad bus labai aktualu mano senstančiai odai išbandyti.
Vertė: 30 ml - 91,00 EUR

Šitą paakių kremą bandžiau ir pamenu, kad nebuvau labai labai sužavėta, tiesiog padrėkino odą, bet stebuklingo efekto tikrai nesuteikė. Geras, bet ne stebuklas. Galbūt po šio mėginio mano nuomonė pasikeis?
Vertė: 15 ml - 59,00 EUR
Šito irgi nesu bandžiusi, o ir kaip prausiamoji priemonė man atrodo brangesnė nei norėčiau mokėti. Esu pasiryžusi brangiau mokėti už gerą kremą, serumą ar paakių priemonę, tačiau dėl prausiklio aš linkusi abejoti. Tačiau mielai jį išbandysiu ir tikriausiai trumpai papasakosiu jums kas ir kaip.
Vertė: 125 ml - 35,00 EUR
Šį mėginį esu bandžiusi ir pamenu, kad visai man patiko. Jis ir stangrino, ir pamaitino odą, tačiau vieno mėginio tuo metu man nepilnai pakako tvirtesnei nuomonei susidaryti. Galbūt šį kartą mano nuomonė bus kitokia.
Vertė: 15 ml - 39,00 EUR
Labai smagu matyti kompanijos produktus su apsauga nuo saulės. Man nepatinka atskiri kremai ir apsauga nuo saulės, suderinti jas dažnai sunkoka, kad neapsunkintų odos ir derėtų su turimu kremu. Man atrodo patogiausia naudoti kremą su jau turima saulės apsauga - bus įdomu pasižiūrėti, kokios jis tekstūros ir ar veido kremas su apsauga lygiai toks pat geras, kaip ir be jos?
Vertė: 50 ml - 54,00 EUR


Viskas! Štai ir visas siurprizų dėžutės turinys. Ar aš juo patenkina? Nepaprastai! Visi produktai puikiai tiks vasarai, apie kai kuriuos smalsavau jau palyginus ilgą laiką. Net ir pridėti mėginukai man labai patinka ir žinau, kad gerai tiks mano brandžiai odai. Didžioji dalis dėžutės skirta veido odai, išskirtinai brandesnės odos intensyviai priežiūrai. Uch, kaip bus smagu vėl bandyti mano senos meilės L'Occitane kompanijos dar nebandytus gaminius ir produktus. 

Ar vis dar perkate staigmenų dėžutes? Kokias mylite labiausiai?
Kuris gaminys iš šios dėžutės jums atrodo įdomiausias?




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visuomet galima rasti gaminio akcijų ar nuolaidų. Taip pat neturiu galimybės palyginti visų priemonės pardavimo vietų.

Buvo aktualu? Komentuokite! Jūsų komentaras - geriausias atlygis!

Komentarai