BOTAVIKOS "Recovery" atstatantis plaukų balzamas pažeistiems plaukams

Jau kuris laikas nedažau savo plaukų, ne tik kad nebebalinu - nedažau iš viso ir nors matau vieną kitą žilą plauką, tačiau nesuku dėl to galvos. Žinote, kas pasikeitė? Mano plaukų priežiūra tapo gerokai paprastesnė. Anksčiau vonioje buvo krūvos buteliukų plaukų priežiūrai, pradedant nuo specializuotų šampūnų, krūvos kaukių, skirtingų aliejukų ir daug kondicionuojančių priemonių. Dabar man pakanka ženkliai mažiau, priemonės gali būti kiek silpnesnės, nors aš vis dar vargstu su besipučiančia plaukų struktūra, bet... nebėra nuolatinio plaukų ir galvos sausumo, neaiškios spalvos, kurią vis reikia tonuoti, lūžinėjančių plaukų ir daugybės plaukų priežiūrai išleisto laiko. Ir nors natūralios spalvos privalumų ženkliai daugiau, kartais pasiilgstu blondiniškų spalvų. Bet šiandien ne apie prisiminimus, o apie plaukų priežiūrą - Botavikos plaukų balzamas būnant blondine man būtų visiškai netikęs, o dabar? Kviečiu nuomonei.


Produktas: BOTAVIKOS "Recovery" atstatantis plaukų balzamas pažeistiems plaukams
Gamintojas: OOO "Botavikos" Pagaminta Maskva, Rusija
Paskirtis: atkurti, glotninti, maitinti, suteikti žvilgesio plaukams
Tinkamas tipas: pažeistiems plaukams
Labiausiai patiko: suteikia minkštumo, švelnumo ir lengvumo
Labiausiai nepatiko: sudėtis
Tūris: 200 ml
Kaina: 3,99 Eur
Kur galima įsigyti: Elevita

Ką žada gamintojas: Atstatantis balzamas plaukams praturtintas kamelijos aliejumi, saldymedžio ekstraktu, lipidų kompleksu, kviečių proteinais ir pantenoliu. Skirtas pažeistiems plaukams, kuriems reikia ypatingos priežiūros. Priemonė atstato pažeistą plaukų struktūrą, glotnina plaukus, teikia jiems elastingumo, drėkina, lengvina iššukavimą. Balzamas minkština plaukus, maitina juos, teikia žvilgesio, saugo nuo išsausėjimo. Neapsunkina plaukų. Rekomenduojama naudoti kartu su RECOVERY serijos plaukų šampūnu.
Naudojimas: nedidelį kiekį paskirstyti ant švarių, drėgnų plaukų. Po 2 min. nuplauti vandeniu.


Pakuotė. Aukštas plastiko buteliukas su užsuktu plastiko dangteliu, kuris atsikemša viršuje. Priemonės plastikas vidutinio minkštumo, baiginėjantis priemonei kiek sudėtingiau išspausti produkto likučius, bet tikiuosi, kad pavyks sunaudoti iki galo. Kalbant apie dizainą - jis visiškai ne mano skonio - man patinka mandalas primenantys, abstraktūs raštai, tačiau visuma man nepatinka, atrodo perkrauta, labai daug užrašų. Mano skoniui ir spalvos - ruda, geltona, balta, - tarpusavyje nelabai dera, atrodo kad ruda pakuotės spalva tiesiog nustelbia visą dizainą. Ne mano mėgstamiausia išvaizda, bet ne tai svarbiausia.

Kvapas neįtikėtinai stiprus! Kas yra su šia kompanija? Aš suprantu, kad jie save pozicionuoja kaip natūralūs gamintojai, bet kvapas yra beprotiškai stiprus, per stiprus net ir plaukų priemonei. Kvepia stipriomis žolelėmis ir augalais, bet natūraliai toks stiprus kvapas niekaip nebūtų. Kur ten - net sekančią dieną po plovimo užuodžiu nuskalaujamo kondicionieriaus kvapą,, mano plaukų rankšluostis juo kvepia iki pat plovimo, chalato apykaklė prisigeria kvapo. Na ne, nors niekad neprieštarauju plaukų priežiūros kvapams, bet šį kart net mano ribos su kvapu peržengtos.

Konsistencija kreminė, vidutinio tirštumo.


Sudėtis: Aqua, Cetearyl Alcohol, Distearoylethyl Dimonium Chloride, Oryza Sativa Bran Oil, Glycerin, Hydrolyzed Wheat ProteinAloe Barbadensis Leaf Juice, Panthenol, Camellia Oleifera Seed Oil, Phospholipids, Glycine Soja Oil, Glycolipids, Glycine Soja Sterols, Tocopheryl Acetate, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Citric Acid, Aniba Rosaeodora Wood Oil, Copaifera Reticulata Balsam Oil, Santalum Album OilCoriandrum Sativum OilJasminum Officinale Flower Oil, Pogostemon Cablin Leaf OilPiper Nigrum Fruit Oil, Pimenta Officinalis Fruit OilMyristica Fragrans Kernel Oil, Coriandrum Sativum OilZingiber Officinale Oil, Linalool, Citronellol, Geraniol.


Poveikis. Šios priemonės sudėtyje daug eterinių ir natūralių aliejų, kurie pakliuvę ant odos gali ją dirginti. Nemažai kvapams skirtų sudėtinių dalių, nesaugių konservantų. Tačiau kartu yra ir drėkinančių, plaukus minkštinančių, kondicionuojančių ingredientų.

Jau kalbėjome apie kvapą - mano galva jis akivaizdžiai per stiprus, net ir man, kuri mėgsta kiek stipresnius aromatus, o plaukų priežiūros priemonių kvapai niekad neužkliūva. Deja, tačiau neįsivaizduoju, kad šį balzamą galėtų naudoti nors truputį kvapams jautresnis žmogus... Ar dėl sudėtyje esančių eterinių aliejų ar dėl kitų kvapų ingredientų, po kondicionieriaus mano nosį visuomet kutena. Kalbant apie poveikį - priemonė suteikia plaukams neįtikėtino švelnumo ir minkštumo, plaukai tampa lengvučiai. Tai labai geras efektas bet kam, tik ne man - mano plaukai linkę pūstis, jiems reikia glotnumo, kad smulkūs trumpi plaukeliai neskraidytų aplink galvą kaip aureolė. Deja, šis kondicionierius suvaldyti plaukų negali, dėl to visuomet po šio balzamo man reikia stipraus aliejaus arba nenuplaunamo, plaukus gebančio suvaldyti kremo.

Priemonę gavau dovanų ir visgi aš visiškai nesu sužavėta... kvapas man akivaizdžiai per stiprus, poveikis netinkamas pūstis linkusiems plaukams. Ar verta vadinti produktą atkuriamuoju, kuris tik suteikia plaukams lengvumo, minkštumo ir švelnumo? Nemanau... Tiesiog ne mano tipo produktas, o kadangi šiuo metu bandau dar porą šios kompanijos produktų, jau susidarau įspūdį, kad su šios kompanijos produkcija man nelabai pakeliui.




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai

  1. turėjau kažkokį irgi, Botavikos kondicionierių, berods buvo su pompa, tai man nei pašvelnino nei šiaip kondicionavo plaukus - rodės dar labiau suveldavo :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Šitas nesuvelia labiau, bet nepasakyčiau, kad glotnina ar padeda rimtai pažeistiems plaukams labai tiktų. Plaukams be jokių rūpesčių - gal, bet kodėl tada užvadina pažeistiems? Geriau perka gal? :D

      Panaikinti

Rašyti komentarą