2022/02 Vasario mėnesio pirkiniai ir naujienos: daug drėkinančių, lakštinių kaukių

Paskutinė mėnesio diena! Paskutinė kalendorinės žiemos diena, tad... labai džiausiuosi su jumis galėdama pasidalinti savo naujais pirkiniais. Šį mėnesį mane ištiko neplanuotų pirkinių mėnuo, pirmiausia dėl to, kad pirkau daug negalvodama ir porą savaičių ieškojau bet ko, kas padėtų sudrėkinti mano odą, tad krepšelyje atsirado daugiau nei norėčiau lakštinių kaukių, neplanuotų serumų, galiausiai ir kaukė, kurios dar nelabai ir reikėjo. Bet apie viską iš eilės - kviečiu pasižiūrėti į mano pirkinius.
Stebėdama šių dienų situaciją jaučiuosi labai kalta dėl Rusijoje gamintos kosmetikos įsigijimo. Labai prašau manęs nelinčiuoti ir nesmerkti - kosmetika įsigyta mėnesio pradžioje, kai nei aš, nei visas pasaulis negalvojo, kad sudursime su tokiomis situacijomis. Išmesti šias priemones nebūtų protinga dėl ekologijos aspektų, tad ruošiuosi jas sunaudoti, bet daugiau mano bloge neišvysite naujai įsigytos rusiškos, nei baltarusiškos kosmetikos. 


Kūnui

Pirkau mėnesio pradžioje ir dabar jaučiuosi kalta. Pirkdama tikėjausi, kad turėsiu maloniai kvepiančią, atpalaiduojančią vonią. Pirmas naudojimas lyg ir nieko, nepaisant to, žinau, kad nebekartosiu.
Elevita, 1,69 Eur

Šitos dar nebandžiau, bet pirkau su tokia pat mintimi - atsipalaiduoti po sunkios darbo savaitės. Sunaudosiu, bet net jei patiktų - nebekartosiu.
Elevita, 1,69 Eur

3. ECOLATIER Urban 'Pomegranate & Mango" vonios putos, 600 ml
Nusipirkau tuo pačiu užsakymu ir tik dabar supratau, kad čia irgi rusiška kosmetika! Man nepatinka parduotuvės, kurios neparašo šalies gamintojo - dabar itin atsargiai vertinsiu apsipirkimą el.parduotuvėse. Ypač šiuo metu, kai manau dauguma parduotuvių vistiek sieks pelno, nepaisant socialinio atsakingumo.
Elevita, 5,99 Eur

Pauosčiau ir... labai patiko, tad nusprendžiau prigriebti. Pas mus dabar vonios sezono įkarštis - vonios priemonių sunaudojame labai daug, ypatingai druskų pavidalu. Tikiuosi vandenyje kvepės taip pat puikiai, kaip pakuotėje.
Lidl, atrodo 0,99 Eur

Labai sudomino tie žiedlapiai su druska ir visuomet maniau, kad šis gamintojas yra rusiškas, bet kažkodėl ant pakuotės nurodyta, kad gamintojas Estija, o ir barkodas tą tvirtina. Tad labai džiaugiuosi ir su malonumu naudosiu.
Elevita, 4,99 Eur

Labai smagiai mėnesio pradžioje skambėjo tas citrinų ir bazilikų kremas, tad susigundžiau mini pakuote. Nusipirkau, sunaudosiu, išbandysiu ir tikiuosi bent jau poveikis bus geras.
Eurokos, pilna kaina 2,39 Eur, mokėjau 1,67 Eur

Plaukams

Nusileidau vaiko norams ir nupirkau tą Kakės Makės šampūną su pabaisiuke Nanaisa. Kvepia iš ties maloniai, bet kol kas nesu tikrai dėl sudėties ir poveikio, kadangi bandėme dar tik kelis kartus.
IKI, 2,49 Eur

Keista, apie šio gamintojo plaukų priežiūros priemones galvojau jau kuris laikas ir tadam - gavau dovanų iš Eurokos tokią nedidelę plaukų kaukę. Bus smagu išbandyti, o jei labai patiks - ir pagaliau įsigyti.
dovana iš Eurokos, 200 ml - 11,49 Eur

Veidui I

Labai sudomino tie artišokai veido priežiūroje ir oi vaikyti, kaip apsižiūrėjau... aš negalvojau, kad Markell yra baltarusiška kosmetika, kurios stengiuosi vengti, fizinėse parduotuvėse jau ilgą laiką apžiūriu pakuotes, kas nebūtų baltarusiškas produktas, bet šį kart tiesiog nepataikiau, o internetinėje parduotuvėje nenurodyta šalis gamintoja. Pasistengsiu bandyti be išankstinių nuostatų priemonei.
Elevita, 3,99 Eur (dabar mačiau kainuoja 1,99 Eur)

10. BISOU multivitamininis veido prausiklis su peptidais, 150 ml
Mėnesio pradžioje įsigijau ir Bisou veido prausiklį, nes šiuo metu naudojamas kaip ir sparčiai senka. Ir... pasirodo ir ši kompanija yra rusiška. Mieli pardavėjai ir el.parduotuvių savininkai, prašau nurodykite gamintojo šalį, nes aš nebeplanuoju pirkti iš ten, kur nenurodyta arba neaiški šalis gamintoja. 
Elevita, 5,29 Eur

Nusipirkau intensyviam drėkinimui, bet dar nebandžiau - kažkuris ingredientas ir vėl sudirgino odą, tad bandau išsiaiškinti kaltininką ir nieko naujo į veido priežiūrą kol kas netraukiu. Bet būtinai išbandysiu, girdėjau nepaprastai gerus atsiliepimus. 
Eurovaistinė, 20,80 Eur 

Ieškodama kuo pagelbėti savo odai, nusprendžiau nusipirkti hialurono rūgštį, žinomą kaip vieną stipriausių drėkiklių (su sąlyga, kad užrakinama su kremu). Nusprendžiau nusipirkti kuo lengvesnės tekstūros, ir dengdavau po kelis kartus dienos eigoje, kad tik pakankamai sudrėkinti odą po neapgalvotų eksperimentų.
Douglas, 7,99 Eur

Veidui II

Dar nebandžiau, bet bus labai smalsu - tikiuosi intensyvaus drėkinamojo efekto ir odos jautrumo palengvėjimo.
Maxima, 2,99 Eur

Dar dvi kaukės, kurias prigriebiau Maximoje ir tiesą pasakius jos visiškai tokios pat, kaip senosios. beje, vis dar visiškai netinkamos sausai ir jautriai odai. Serumo labai daug, bet kai priemonės sudėtyje labai daug alkoholio... sudirgusią odą dar labiau dirgina, greičiausiai ir sausina labiau, nei realiai gali duoti poveikį. Ilgesnį laiką negalėčiau naudoti ir tikiuosi šių kaukių nebenusipirkti. Naudojau tik gerokai apsveikus odai ir tai... jaučiau dirginimą.
Maxima, 2 x 2,25 Eur

Jau esu ne kartą bandžiusi ir kartojusi - vienos geriausių drėkinančių veido kaukių. Man dabar labai reikia drėkinimo ir jau matote, kad turiu krūvą lakštinių kaukių, kurias lyg ir buvau nurašiusi, kad lyg ir nelabai reikalingos. Bet žinokite, kai odai trūksta drėgmės - lakštinės yra geriausia, pirmoji pagalba odai.
Eurovaistinė, 4,57 Eur

Šitos dar nebandžiau, bet tikiuosi labai intensyvaus drėkinimo odai, iš kart matomo efekto ir geresnės savijautos.
Eurokos, 1,99 Eur

Ši kaukė buvo pati pirmoji, kuri man pagelbėjo, kai veidą perštėjo taip, tarsi degintų, kai nuo viso veido luposi oda, kai negalėjau užtepti net elementaraus kremo, kai net vanduo odą erzino... Ir žinote ką, jei jau norisi pigesnės lakštinės kaukės, be kompromiso kokybei - tai tik Mitomo iš kietagrūdžių serijos. Fantastika, bet ši kaukė nė trupučio nedirgino ir atnešė odai patį pirmą palengvėjimą. Aš ir anksčiau gyriau šios kompanijos kaukes, bet po šios patirties, galiu ranką prie širdies dėti, kad šios kaukės labai veiksmingos ir jokio odos dirginimo nekelia.
Douglas, 2,09 Eur

Sudomino, mat vėlgi - lakštinė ir drėkinanti veido kaukė, žadanti intensyvų poveikį. Būtinai papasakosiu, koks efektas.
Eurovaistinė, 3,49 Eur

Dar viena lakštinė veido kaukė, kurią rekomendavo konsultantė, realiai pamačiusi mano odos būklę. Žadėjo, kad nedirgins, bet kol kas dar nebandžiau ir nežinau ar teisybė. Reikės užsidėti bandymams.
Douglas, 2,29 Eur

Sudomino, tik abejojau, nes dar šiek tiek pastos turiu, turiu galvoje pilną neatidarytą pakuotę ir porą vonioje jau naudojamų, tad... nežinau ar jau reikėjo. Gal galėjau su pastų pirkimu plaukti. Bet kad jau nusipirkau - padėsiu į 'sandėliuką' ir pritrūkus sunaudosiu.
Elevita, 3,99 Eur

Esu naudojusi šią pastą ne kartą ir deja, esu nustebusi, kad šios pastos gamintojas taip pat Rusija. Ši pasta man labai patiko. Paskutinį kart naudojau gal kokiais 2014 metais, tad apsidžiaugiau kai šio mėnesio pradžioje radau ir įsimečiau prie užsakymo. 
Eurokos, 6,59 Eur

Dekoratyvinė kosmetika

Kartosiu, nes pasitaikė gera kaina, o mano kempinėlė negyvens amžinai. Kempinėlę jau esu naudojusi, pamenu, kad man patiko, pakankamai minkšta, spyruokliuojanti, patogiai dengia makiažą.
Eurokos, pilna kaina 4,99 Eur, mokėjau 3,24 Eur

Jau senai norėjau išbandyti, tačiau žinote, kaip būna su tais norais - ne kiekvienas noras yra poreikis. Ir šiai dienai naujo makiažo pagrindo man dar nereikia, turiu dar pakankamai šiuo metu naudojamo. Ir visgi, man labai norėjosi ko nors lengvesnio ateinančiam pavasariui. Gal esate bandę? Kokia jūsų nuomonė?
Eurokos, pilna kaina 17,99 Eur, mokėjau 13,49 Eur

Šiuo metu naudojamas tušas mane erzina, tad jau kuris laikas žiūrinėju po parduotuvių asortimentą naujų blakstienų tušų paklausą. Įsigijau šį ir tikiuosi, kad patiks.
Eurokos, 6,29 Eur, mokėjau 4,09 Eur

Tai priemonė iš mano 'sandėliuko' - pasirodo kažkada nusipirkau ir užmečiau. Kraustydama dėžutes su makiažu radau, tad traukiu čia ir noriu pradėti naudoti.
Eurokos, apie 5,59 Eur
------------------------------------------------------------
Viskas, visi mano šio mėnesio pirkiniai. Tiesa ta, kad jei nebūčiau sudirginusi odos, daugumos priemonių čia tikrai nebūtų. Jei žinočiau šios dienos istoriją - visų šių vonios druskų ir rusiškų produktų taip pat. Greičiausiai vienintelis būtinai reikalingas dalykas buvo vaikiškas šampūnas. Tačiau yra taip, kaip yra - mano oda sudirgusi ir jai dar reikės laiko atsigauti, tad mano krepšelyje labai daug lakštinių kaukių, kurias vienu metu buvau nurašiusi kaip nereikalingas. Pasirodo, kai oda sudirgsta ir tampa itin sausa - nei kremas, nei serumas taip greit nepadeda, kaip gera lakštinė kaukė. Pažadu, dabar naudosiu lakštines, tik gal ne kas kelias dienas, kaip pirmas dvi vasario savaites. 
Ech... tas vasaris. O koks jis pas jus buvo?




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai

  1. Aš irgi nepirksiu, nors dabar tikriausiai ir nebeįmanoma įsigyti rusiškos ir baltarusiškos kosmetikos. Turiu iš seniau pirktas kelias priemones, bet jų nebekartosiu. Nors kai kurios priemonės visai patiko, bet jos tikrai nėra nepakeičiamos - alternatyvų yra tikrai nemažai. Pavyzdžiui, man patiko Natura Siberica šampūnai, bet jie ne vieninteliai kur man tinka, nors, pavyzdžiui, mano mama naudodavo tik rusiškus šampūnus, na, teks jai dabar paieškoti kitų alternatyvų, atrasti kažką naujo, o gal net ir patiks kažkokios kitos priemonės...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Rasime alternatyvų viskam - rusiška kosmetika iš esmės nėra tokia ir puiki, tuo labiau nepakeičiama. Man asmeniškai patinka kūno priežiūros priemonės, tačiau pasistengsiu rasti alternatyvų kiekvienai ir greičiausiai pasidalinsiu :) Kol kas dar nežinau, bet turiu tokią mintį.

      Panaikinti

Rašyti komentarą