LUMENE Overnight Care Lash & Eyebrow Serum - blakstienų ir antakių serumas

Antakiai man atrodo yra mano silpnoji veido dalis, mano Achilo kulnas. Jei pamenate 2000-uosius, tai tuo metu buvo labai madingi itin ploni antakiai - siūleliai. Aš buvau paauglė ir aišku, ką aš tuo metu padariau? Tai ir išsipešiojau antakius iki siūlo plonumo. Prireikė labai daug metų, kol jie patankėjo ir kiek paaugo...ir dabar jau keli metai man niekaip nepavyksta išgauti antakių tankumo ir šiek tiek paplatinti formą. Prieš kelis metus antakių augimas visiškai sustojo, jei ir išpešdavau ką, tai pavienį plaukelį gerokai po antakiu, bet auginti kažką tiesiog nebuvo iš ko - plaukeliai visiškai neaugo! Aišku, galima pajuokauti, kad susitaupo vizitams pas antakių meistres, bet kai nori pakoreguoti formą, o plaukeliai visiškai neauga... nelabai faina. Visai apsidžiaugiau, kai advento kalendoriuje radau blakstienoms ir antakiams skirtą naktinį serumą ir puoliau bandyti. Prabėgo keli mėnesiai - metas papasakoti, ką pavyko pasiekti.


Produktas: LUMENE Overnight Care Lash & Eyebrow Serum - blakstienų ir antakių serumas
Gamintojas: "Lumene OY" Pagaminta Suomijoje
Paskirtis: blakstienoms ir antakiams - maitinti, puoselėti, minkštinti, stiprinti, drėkinti
Tinkamas tipas: visiems 
Labiausiai patiko: efektas - atauginėjantys nauji plaukeliai
Labiausiai nepatiko: gal tik alkoholis sudėtyje
Tūris: 5 ml
Kaina: 26,95 Eur
Kur galima įsigyti: Douglas, Drogas

Ką žada gamintojas: Overnight Care puoselėjamasis ir maitinamasis serumas, skirtas blakstienoms ir antakiams. Lengvos, veganams tinkamos sudėties priemonė kupina puoselėjamųjų ir maitinamųjų šiaurinių uogų, peptidų ir vitamino B – medžiagų, kurios dailina blakstienų ir antakių išvaizdą.

Peptidai: maitina, minkština ir padeda sustiprinti tiek blakstienas, tiek antakius.
Vitaminas B5: stiprinamoji medžiaga, padedanti išsaugoti blakstienų ir antakių tankumą bei puikią išvaizdą.
Šiaurinių mėlynių vanduo ir varnauogių ekstraktas: šiaurės gamtos turtai, turintys drėkinamųjų ir odą apsaugančių savybių.

NAUDOJIMAS: Prieš eidami miegoti tolygiai patepkite serumu švarias blakstienas ir antakius. Tinkamas naudoti kas vakarą, bet taip pat gali būti pasitelkiamas ir kaip nereguliari priemonė.


Pakuotė. Pastelinės rožinės spalvos tūbelė su atsukamu pilko plastiko dangteliu. Po juo plonytis šepetėlis - aplikatorius, primenantis akių pravedimą. Šepetėlis smulkus, tad teoriškai labai patogu pasiekti blakstienų augimo liniją. Nors paprastai giriu Lumene priemonių dizainus, tačiau šį kart pakuotė ne mano skonio. Pilka ir rožinė mano akiai visai nedera, o ir sidabro - holografiniai spalvos užrašai vos matomi ant pakuotės. Man norėtųsi ryškiau - su amžiumi rega tikrai netampa geresnė.

Kvapas neutralus, natūralus. Kvepia panašiai, kaip bekvapės kosmetikos priemonės - aromatas yra, savotiškas.

Konsistencija skysta, kiek tirštesnė, nei vandens.


Sudėtis: AQUA, ALCOHOL DENAT., BUTYLENE GLYCOL, VACCINIUM MYRTILLUS (BILBERRY) FRUIT JUICE, EMPETRUM NIGRUM FRUIT JUICE, HYDROXYACETOPHENONE, PHENOXYETHANOL, CELLULOSE GUM, PROPANEDIOL, 1,2-HEXANEDIOL, SODIUM GLUCONATE, CAPRYLYL GLYCOL, PANTHENOL, PPG-26-BUTETH-26, GLYCERIN, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, SODIUM HYDROXIDE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, APIGENIN, OLEANOLIC ACID, BIOTINOYL TRIPEPTIDE-1, POTASSIUM SORBATE.


Poveikis. Aš tikrai nežinau, kodėl plaukų augimą skatinančiose priemonėse alkoholis visuomet yra priemonės pagrinde ir jo visuomet būna daug? Ne tik antakių ir blakstienų, bet ir plaukų. Tiesiog, net neįsivaizduoju, tačiau tikroji augimą skatinanti priemonė yra Biotinoyl tripeptide-1 kurio sudėtyje nėra daug. Priemonės sudėtis praturtinta odą ir plaukus kondicionuojančiais, drėkinančiais ir raminančiais ingredientais. Sudėtis, jei ne pagrinde esantis alkoholis, daug žadanti.

Serumą dažniausiai naudojau antakiams ir tik labai retais atvejais blakstienoms. Esu ricinos aliejaus prisitepusi į akį ir jausmas... nėra malonus. Pastebiu, kad ir šio, jei vos vos daugiau, jau ir akis norėtų griaužti, tai nesuprantu ar man netinka ar akys pasitaikė jautresnės nei standartinės? Tačiau antakiams puikiai - naudoju kiekvieną vakarą ir po kelių mėnesių galiu tvirtinti - produktas veiksmingas! Šiai dienai jau matau nemažai smulkių antakių plaukelių - kai po tiek metų ramybės jie pradeda vėl augti, tiesiog neįmanoma serumo prastai vertinti. Blakstienoms poveikio nepastebiu, tačiau antakių plaukelių atauginėjimu - labai džiaugiuosi! Dar mėnesis kitas ir bus galima keliauti susitvarkyti antakių. 




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

📍 Šiame įraše ant mano nagų  TONYMOLY Pokemon nagų lakas "# 04 Ttubeokcho (Oddish)".

Komentarai

  1. Aš tavo vietoje nesisielociau dėl antakių, didelę reikšmę turi genetika. Pvz. mano antakiai labai vešlūs, nors aš juos taip pat 2000-aisiais atkakliai verčiau į siūlus. Jie man ataugo vėliau, bet vešlūs natūralus antakiai reiškia daug plaukų kitose vietose :D, pvz. blauzdos arba skruostai..

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Na taip, su veido ar šiaip plaukuotumu didelių problemų niekad neturėjau :) O šiaip lengviau pašalinti, nes nelabai pridėsi kai nori - belieka piešti :D
      Būtų gerai, kad galėtum suprogramuoti, kur tie plaukeliai auga, o kur ne. :D

      Panaikinti
  2. Ta plaukuotumo savybė yra nevaldoma stichija :))

    AtsakytiPanaikinti
  3. Alkoholis yra reikalingas tiek tarpusavyje sujungti veikliąsias medžiagas produkto sudėtyje, tiek joms įsiskverbti į odą produktą naudojant.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dėl rišiklio žinojau. O dėl įsiskverbimo į odą dėkoju, net nesusimąsčiau. Mano akyse alkoholis yra blogis, nors greičiausiai reiktų vertinti, kad kiekvienas dalykas turi ir gerąją ir blogąją pusę,

      Panaikinti

Rašyti komentarą