DR. ORGANIC "Aloe Vera" burnos skalavimo skystis su alavijais, be alkoholio

Šiandien noriu pradėti nuo trumpojo įrašo ir šiek tiek pakeisti rutiną. Gruodžio pradžioje planavau kasdien parašyti po 3 naujus įrašus, plius pildyti advento kalendoriaus įrašą, tačiau matau, kad jau senai mano planas sušlubavo... Sušlubavo ir mano sveikata - įtariu, vėl turiu rimtų problemų su savo amenija... neturiu jėgų jokiems rimtesniems darbams, nuolat noriu miego, nuolat skauda galvą... Man net po vaiko nuvedimo į darželį ar pietų gaminimo norisi bent poros valandų miego! Kosmosas... nejaučiu, kad skysta geležis man nors kažkuo gelbėtų, todėl tarpušvenčiu ar po švenčių reikės būtinai keliauti pasikartoti kraujo tyrimų ir paprašyti rimtesnių maisto papildų... Anemija mano gyvenime su manimi kartu jau apie 15 metų, su savo pakilimais ir nuosmūkiais, bet tikriausiai tik antrą kart per tuos metus jaučiuosi taip prastai. Gal kas turi panašių bėdų? Papasakokite, kaip jums sekasi pakelti hemoglobiną ir geležį? Toks jausmas, kad pas mane ji nesilaiko ir poros mėnesių bėgyje vėl pasirodo smarkus trūkumas... Jei nedrąsu viešai, visuomet galite man parašyti asmeniškai, bet kurioje socialinėje paskyroje.

Na, o grįžtant prie trumpojo įrašo, šį kart kalbėsime apie burnos skalavimo skystį man! Taip, man, nes su vyru naudojame atskirus - jis mėgsta stipriau ir aštriau, o man norisi švelnesnio, nors ir lygiai tokio pat efektyvaus. Šį kart pas mane Dr. Organic natūralesnis produktas, be alkoholio.

"Atsiremti galima tik į tai, kas priešinasi."
B. Paskalis



Produktas: DR. ORGANIC "Aloe Vera" burnos skalavimo skystis su alavijais, be alkoholio
Gamintojas: "Dr. Organic. Ltd.". Pagaminta Swansea, Didžioji Britanija
Paskirtis: apsaugoti burnos ertmę, valyti, naikinti bakterijas
Tinkamas tipas: visiems
Labiausiai patiko: negriaužia burnos ertmės
Labiausiai nepatiko: turi kartoką skonį
Tūris: 500 ml
Kaina*: 9,32 EUR
Kur galima įsigyti: Hiperfarma, pigu.lt, ekogrozis.lt, damodara.lt, Assorti

Ką žada gamintojas: Apsauginiame skystyje burnai skalauti yra ekologiškų alavijų, kurių raminamosios savybės puikiai dera su antiseptiniu ir valomuoju islandinių kerpenių, arbatedžių ir greipfrutų poveikiu bei sutraukiamuoju azijinių centelių poveikiu. Naikina bakterijas - svarbiausią dantų akmenų susidarymo priežastį, stiprina ir valo dantis, gerina  dantenų būklę. Sudėtyje esančios mėtos gaivina ir vėsina.
Naudojimas: pripildykite dozavimo dangtelį. Jo turiniu gerai išskalaukite burną arba pagargaliuokite ir išspjaukite.

Sudėtis: Aloe Barbadensis Leaf Juice, Aqua, Sorbitol, Polysorbate 20, Glycerin, Cetraria Islandica Extract, Citrus Grandis (Grapefruit) Extract, Centella Asiatca Extract, Mentha Piperita Oil, Menthol, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Aroma, Xylitol, Melaleuca Alternifolia Oil, Arnica Montana Extract, Sodium Hydroxymethylglycinate, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, CI 75810.

Tinka vegetarams ir veganams.
Netestuota su gyvūnais.
Be parabenų, be SLS, be sintetinių dažiklių, be ftalatų, be  petrolatum, be glicolio, be DEA, be BHT, be Isothiazolinones, be mineralinių aliejų, be silikonų. 


Mano nuomonė.  Pirmiausia noriu pradėti nuo to, kad aš specialiai pirkau burnos skalavimo skystį be alkoholio - su alkoholiu man pernelyg griaužia burnos ertmę, erzina, ko pasekoje aš neišlaikau skysčio burnoje pakankamai ilgai ir tikriausiai poveikis nėra toks geras, koks galėtų būti. Tačiau jau ne kartą pastebiu, kad be alkoholio esantys burnos skalavimo skysčiai turi kartų skonį. Tiesa, taip buvo ne visais atvejais. Dr. Organic skalavimo skystis tikrai turi tą kartumo skonį, tačiau jis negriaužia burnos ertmės ir neerzina gleivinės.

Dr. Organic kompanijos produktais aš pasitikiu ir dažniausiai pasidžiaugiu jų poveikiu - kompanija gamina natūralesnes, saugesnes priemones, vengia žalingų ingredientų ir netestuoja produktų ant gyvūnų. Man visai patinka paprasta, elementari buteliuko forma, nors dizainas (kaip ir būdinga kompanijos gaminiams) perkrautas ir gausus. Pirmą kart, pirkdama burnos skalavimo skystį, ant dangtelio randu ir stiklinaitę, skirtą skalavimui - nepaprastai patogu, kai nereikia sriūbtelėti iš viso buteliuko, ir žinoma - daug higieniškiau.

Iš esmės burnos skalavimo skystis labai neblogas: kartumas nėra stiprus, sudėtis gan gera, suteikia burnos ertmei gaivumo, nors ji ir neišlieka itin ilgai. Ne geriausias, kokį teko kada bandyti, bet burnos gleivinės negriaužia, tad džiaugiuosi priemone ir ketinu ją ir toliau naudoti.




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visuomet galima rasti gaminio akcijų ar nuolaidų. Taip pat neturiu galimybės palyginti visų priemonės pardavimo vietų.

Buvo aktualu? Turite minčių? Norite pasidalinti? Komentuokite!
Grįžtamasis ryšys aktualus blogo egzistavimui ir jo krypčiai bei nepaprastai svarbus man. Nebus jūsų - neliks ir blogo!

Komentarai

  1. Net jei nėra stiklinaitės, aš pilu skystį į dangtelį, kad nesiurbt iš visos pakuotės 😁

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą