ZARA Heritage Selection "#Tobacco Collection" tualetinis vanduo vyrams "Rich Warm Addictive" (v.2021)

Vakar šio įrašo niekaip nesugebėjau pabaigti, tad tikiuosi šiandien papasakoti iki galo ir sudėlioti visus aspektus. O apie ką šį kart? Šiandien dalinuosi apie Zara kvepalus, bet ne šiaip kvepalus - apie juos kalba dauguma parfumerijos mėgėjų, garsių youtuberių ir prijaučiančių kvepalams. Nors šis aromatas skirtas vyrams, tačiau dauguma naudoja kaip universalius, unisex kvepalus. O jau kiek pagyrų šis kvapas sulaukęs! Didelio smalsumo vedama keliavau į Zarą ir net neradus testerio, nusprendžiau įsigyti aklai. Bandau jau senokai, tad metas nuomonei.


Produktas: ZARA Heritage Selection "#Tobacco Collection" tualetinis vanduo vyrams "Rich Warm Addictive"  (EDT)
Gamintojas: "Industria de Diseno Textil". Pagaminta Ispanijoje
Tūris: 100 ml 
Leidimo metai: 2016 m. (mano versija 2021 m)
Kaina: 15,95 Eur
Kur galima įsigyti: Zara parduotuvėse arba internetu
Kvapo kategorija: tabako - rytietiškas

Gamintojo aprašymas: Aromatas su romo, baltojo bijūno ir vanilinio burbono natomis. Aromatas intensyvus, šiltas ir spinduliuojantis.


Viršutinė nata: romas
Širdies nata: bijūnas
Apatinė nata: burbono vanilė

Sudėtis: Alcohol Denat., Aqua, Parfum, Benzyl Salicylate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, BHT, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Ethylhexyl  Salicylate, Citronellol, Geraniol, Linalool, Benzyl Benzoate, Limonene, Benzyl Alcohol, Eugenol.


Pakuotė. Tekstūruota rudo kartono dėžutė su įspaustomis sidabro spalvos raidėmis. Kartoninėje dėžutėje slėpėsi tamsia rudo stiklo paprastos formos buteliukas su tokiu pat sidabro spalvos užrašais ir juodu plastiko dangteliu. 

Zara priemonių dizainai visuomet gana paprasti, minimalistiniai, tad natūralu, kad ir vyriškų aromatų buteliukuose vyrauja tas pats principas. Pakuotės dizainas iš ties labiau vyriškas, nei moteriškas, tiek spalviniu, tiek tekstūrų aspektu.


Kvapas. Tiesą pasakius nei pirmas, nei antras, nei dešimtas purkštelėjimas man nepatiko ir šis aromatas labai erzina mano vyrą, kuris pirmenybę teikia gaiviems kvapams. Aš labai tikėjausi, kad su laiku uoslė pripras ar kažkaip pamils kvapą, bet... kol kas saldžiai šleikštus kvapas tiesiog mane erzina ir norisi kuo greičiau nusiprausti, kad dingtų bet kokie kvepalų likučiai. 

Aromatas turėtų kvepėti romu, vanile ir bijūnais. Tačiau mano nuomone šis kvapas visiškai neturi sluoksnių, jis plokščias, be jokių giluminių sluoksnių. Tik pasipurškusi jaučiu alkoholio kvapą, kažką panašaus į romą su lengvu medinių statinių aromatu. Visgi, šis nata jaučiamas vos kelias sekundes ir netrukus ant mano odos nusistovi saldžiu, smulkinto tabako aromatu. Primena kažką panašaus į sukamoms cigaretėms naudojamą kvapą ir natūralius, sudžiovinto tabako lapus. Brrr... Dar būtų ne taip blogai, jei kvepalai ant odos neturėtų šleikštaus saldumo. Bet turi, tai nepatinka ir niekaip su juo nesusigyvenu. 

Apmaudu, tačiau ant mano odos nesiskleidžia bijūnų natos, o romas išlieka labai trumpą laiką, trūksta daugiasluoksniškumo. Tik ta viena, saldžiai šleikšti džiovinto, smulkinto tabako nata. Kvėpinuosi tikrai ne tam, kad kvepėčiau sukamu tabaku.

---------------------
Mano nuomone, kvapas tinkamiausias:
     ☃  žiemos sezonui;
     ★ vakaro metui.

Labai džiaugiuosi, kad tualetinis vanduo jaučiamas per maždaug 30 sm nuo mano odos ir išlieka iki 4. Kai kiti kvapai išlieka tokį laiką, toks išlikimo laikas man būna per trumpas, o šiuo atveju... kažkaip džiaugiuosi, kad neišlieka ilgiau, nes nuo pat naudojimo pradžios tiesiog erzina ir nepatinka.


Deja, šis kvapas, turėjęs kvepėti romu ir vanile kvepia saldžiai šleikščiu aromatu, kuris primena smulkintą, džiovintą tabaką. Brr... aš suprantu, kad visų uoslė skirtinga, bet sunku patikėti, kad taip akivaizdžiai ir kaip tiek daug skirtingų merginų gyrė šį aromatą, kaip dievišką, nepaprastą, sodrų, nuostabų. Nieko panašaus... suprantu kad gal vienai ar kitai, mėgstančiai saldžius kvapus ir patiktų, tačiau vis dar nesuprantu kodėl tiek daug žmonių taip palankiai vertina aromatą? Jis prastas, plokščias ir net jei nepatiktų natos, tiesiog nevertas dėmesio. Pasimoviau ant rekomendacijų ir jei nepavyks prisijaukinti kvapo, gal bandysiu kažkam padovanoti iš artimųjų ar parduoti kokiam vinted'e. Kvapas visiškai ne mano, o dar ir labai, labai erzinantis. Ir jei galvojote pirkti aklai - tai nėra saugus aklas pirkinys - pauostyti būtina!

Aromatas panašus į:
- ZARA Tobacco Collection "Rich Warm Addictive"  v.2018
- MICHAEL KORS "Midnight Shimmer"
- BANANA REPUBLIC "Tobacco & Tonka Bean"




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai

  1. Cha, aš čia pas tave juos pamačiau ir nusipirkau ir man labai patinka! Beje, kadangi aš rūkau (rūkydavau labiau nes nepamenu kada tai buvo) pypkę, visada kimšdama galvojau, kad galėtų būti tokių kvepalų. Ir štai, gana arti to :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Taip taip, ir dėl to tikriausiai mane erzina :D
      džiaugiuosi, kad tau patiko - žinau, kad daug kam labai patinka :)

      Panaikinti

Rašyti komentarą