KILPUTĖS PIEVA polimero molio papuošalai. Įkvėpta gamtos!

Turiu aš keletą labai fainų papuošalų ir vis jums parodau, kai turiu pasidariusi keletą nuotraukų, kaip tie papuošalai atrodo bei prisiruošiu pagaliau papasakoti. Pastaruoju metu labai daug puošiuosi gintaro papuošalais, tačiau turiu keletą labai mielų, tarkim prieš daugiau nei porą metų labai, labai mylėjau polimero molio papuošalus, na žinote, tuos, kurie atrodo kaip tikros uogos, vaisiai ar gėlės. Gamintojų, kurie kuria tokius papuošalus yra nemažai, bet šį kart apie tris Kilputės pievos papuošalus, kuriuos turiu jau ilgą laiką.

Po Kilputės pievos pavadinimu slepiasi žavinga kūrėja, instagramerė Jolita Pocevičienė, rodanti ne tik papuošalų kūrybos aspektus, tačiau ir šeimos akimirkas, savo pomėgius ir šiek tiek buitį. Jei įdomu, galite pasivalgyti, na o aš turiu tris Kilputės pievos papuošalus, apie kuriuos noriu šiek tiek plačiau papasakoti.

Auskarai "Šermukšniai su lapeliais"

Kaina: 15,00 Eur
Dydis: 0,9 x 1,0 cm
Pagaminta iš: polimero molis + sidabro detalės
Kur įsigyti: Kilputės pieva


Jau nebeatrasiu, nei kas buvo aprašyta prie šių auskarų, nei tikslios nuorodos į auskarus, nes šiuo metu nematau tinklaraštyje nei vienų šermukšnių auskariukų. Bet tai nėra labai svarbu. pamenu, kai rinkausi pirmuosius polimero papuošalus iš šio gamintojo tinklaraščio, labai norėjau raudonų uogų, o spanguolės pasirodė per tamsiai raudonos, tad dar pasižvalgiusi į avietes, išrinkau šermukšnius.

Tamsiai raudonos uogos su lapeliais atrodo labai žaismingai ir žavingai. Oranžinė - raudona spalva labai ryški, intensyvi, tad puikiai pagyvina bet kokią aprangą. Aš labai mėgstu prie oficialios aprangos ir va toks, kuklus, žaismingas aspektas suteikia ryškų akcentą. Žaviuosi, džiaugiuosi ir labai dažnai dėviu rudens bei žiemos metu.


Vėrinys "Vasara"

Kaina: 15,00 Eur
Ilgis: 42 cm
Detalių dydis: pakabutis - 1,8 cm; karoliukai - 0,4 cm; aukso detalės - 0,1 cm
Pagaminta iš: plastiko karoliukai + aukso spalvos nerūdijantis plienas
Kur įsigyti: Kilputės pieva


Paprastutis, juodų karoliukų vėrinys, puoštas aukso spalvos nerūdijančio plieno detalėmis ir užsegimais. Labai faina, kad pridėtas akcentinis pakabukas - saulė. Vėrinuką labai dažnai nešiojau vasaros metu, prie mėgstamų suknelių, kaip vieną kuklų akcentinį papuošalą. Rudenį tokius papuošalus man sunkiau pritaikyti, reikia pagalvoti apie iškirptę ir kaip papuošalas atrodys su ja. Gaila, kad daug vasaros nuotraukų neturiu, o tose, kur dėviu vėrinuką, trūksta tai fokuso, tai kampas ne tas, tad nufotografavau kažkada rugsėjį. 

Man šitas vėrinys labai fainas ir gaila, kad jų nebegalima nusipirkti. Apkritai gamintoja dažnai keičia asortimentą, pavyzdžiui, jau daugiau nei porą metų bandau užtaikyti ant bijūnų auskarų, bet vis niekaip. Tad jei jau matote kažką, kas patinka, reiktų ilgai negalvoti, nes antros progos gali ir nebūti.


Auskarai "Apskritimai" | odos efekto

Kaina: 15,00 Eur
Dydis: 0,7 cm
Spalva: bordo (dar yra žalia ir juoda)
Efektas: nelakuoti
Pagaminta iš: polimero molis + sidabro detalės
Kur įsigyti: Kilputės pieva


Na ir galiausiai, iš šio gamintojo pasiūlos esu įsigijusi minimalistinius, apskritimo formos smulkius auskariukus, kurie visuomet pradžiugina tais rytais, kai nebežinau, kuo noriu papuošti ausis arba bet kas, ką užsidedu netinka. Ilgai žiūrinėjau šis auskariukus, rinkdamasi tarp tamsios žalios ir bordo. Tikriausiai dauguma rinktųsi juodus, bet aš norėjau spalvos ir pamenu, kai pirkau rudens metui, kad pagyvinti drabužius. Didelio dėmesio auskarai neatkreipia, tačiau labai fainas sutrūkinėjusią odą primenantis efektas, labai švelnus paviršius bei labai fainas, minimalus auskarų dydis. Nors šiek auskarai patys paprasčiausi, tačiau aš juos myliu labiausiai ir puikiai su jais jaučiuosi.

------------------------------
Mano išsirinkti papuošalai gana minimalus ir kuklūs, tačiau Kilputės pievos tinklaraštyje galima rasti ir ekstravagantiškesnių, ryškesnių, masyvesnių papuošalų. Kaip ir kituose polimero molio papuošalų parduotuvėse, galima rasti daugybę uogų pasirinkimų, šiek tiek gėlių, bet labiausiai pas kilputę žavi desertus, zefyriukus, sausainiukus primenantys papuošalai, nepamirštama tautiškumo tematika, sezoniniai akcentai - gamybos spektras labai platus, tačiau bėda ta, kad dažnai Kilputės pievoje papuošalai būna išparduoti. Aš vis medžioju bijūnų auskarus, labai smagiai atrodo masyvūs, gausiai uogomis nusagstyti kaklo papuošalai, įdomios ir akiai patrauklios segės. Labai džiaugiuosi, kad šio gamintojo papuošalai kruopščiai ir kokybiškai pagaminti, tad manau kažkada ateityje dar užsakysiu vieną ar kitą sudominusį produktą.

Šio gamintojo papuošalais pasidomėti verta. Ir man labai smalsu, ar turite šio gamintojo papuošalų? 
Kokiais esate patenkinti labiausiai?




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai

  1. Na, peržiūrėjau asortimentą, bet visai ne mano skonio, tiesą sakant, dauguma tokie vaikiški papuošalai. Bent man keistai atrodo, kai suaugusios moterys puošiasi visokiais keksiukais, spurgomis ir t.t.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Skonis draugų neturi :)
      Jaunoms merginoms tos spurgos gal visai mielos?
      Ai, aš nusipirkau tai, kas man patiko - man neatrodo vaikiška, bet čia nežinosi, kitiems gal labai juokingai ir vaikiškai atrodo :)

      Panaikinti
    2. Ar tikrai? Aš manau, kad turi skonis tų draugų. Kai kada matant praeivius tiesiog gatvėje ar dar kur, kiti labiau patraukia žvilgsnį, jų apranga, stilius, kaip suderinti rūbai, spalvos, koks rūbų fasonas, kokie aksesuarai, norisi apžiūrinėti ir netgi grožėtis to žmogaus stiliaus pajautimu, subtilumu, elegancija ar dar kuo... Manau, būtina ugdyti skonį, ir tai ne tik atsispindės aprangoje, bet ir interjere bei kitose sferose.

      Panaikinti
    3. Bet... jei man pavyzdžiui kažkas nepatinka - galiu ugdytis kiek noriu ir tiesiog nepriversiu savęs dėvėti taip ir viskas. Na taip yra - yra žmonės, kuriems labai svarbu stilingai atrodyti (o kas yra stilius? - tai ne mada ar visuomenės nustatytos taisyklės, o savitas stilius), kitiems madingai (mada nuolat kinta), žmonės, kuriems svarbu ką kiti mano apie juos ir žmonės, kurie nuolat stebi, kaip atrodo kiti.
      Aš linkusi taip neapsikrauti - nuolat pasidomėsiu kas madinga, bet kad nuolat sukti galvą ar tai elegantiška, stilinga, madinga, kaip atrodo iš šalies - ne man. Mano galvoje patogumas yra aukščiau visko :D O ką dėvi kiti man nelabai rūpi, na gal ne tiek, kad nužiūrinėti ir pliotkinti ;)
      Visi skirtingi ir esu 100% tikra, kad skonis draugų neturi.
      Kam visoms būti vienodoms? Ir taip mieste jaunos mergaitės vaikšto praktiškai identiškai apsirengusios .

      Panaikinti
  2. Aš ir nemėgstu tų modalino ar mandresnio molio papuošalų, atrodo kūrėjai visada labai suvaikeja kažką iš jų lipdydami. Šiaip blogo autorės turimi papuošalai gražus, žaismingi ir ne infantilus :) ne tos spurgytes :D . Man iš lietuvių kūrėjų labiausiai patinka Mune :) pirmus auskarus turbūt prieš 13 metu iš jos pirkau, ir jie iki šiol nerealus

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Visokių tų polimero molio papuošalų yra ir greičiausiai kiekvienam savas pirkėjas. Sakoma skonis draugų neturi :)
      Aš tai savo pasirinkimais džiaugiuosi - man jie neatrodo labai vaikiški, saikingai žaismingi. Bet kaip kas pažiūrės. ;)

      Munes papuošalus kokius porą metų vis kartas nuo karto seku ir neišsirenku. Tai laukiu nušvitimo :D
      Kol suprasiu, ko noriu labiausiai :)

      Panaikinti
  3. Blogo autorė turbūt ir puoselėja sentimentus būtent šiai savo minėtai papuošalų kūrėjai.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Patikslinkite, nes skaitau ir nesuprantu :D
      Sentimentų nepuoselėju lyg ir :) Ne šiam kūrėjui, bet džiaugiuosi kokybe ir savo įsigytais papuošalais ;)

      Panaikinti
  4. Jei žmogui patinka. Tai ir 60 metų gali nešiot tas spurgytes pvz.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Pritariu! Iš ties, tai kiekvieno žmogaus pasirinkimas :)
      Skonis draugų neturi ir tikriausiai visiems reiktų mažiau galvoti apie tai, kaip atrodo, kuo rengiasi, puošiasi kiti ;)

      Panaikinti
  5. Bet ar jums nejuokingai atrodytų? Palyginimui moteris su klasikiniais perliukais ir damocka su spurgytem?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ai nežinau, pasitaiko kartais labai skoningai pasipuošusių labai brandžių moterų su žaismingais papuošalais ir atrodo tikrai gerai. O aš šiaip nesu mėgėja žiūrėti kas ir kaip atrodo, vertinti ar čia kažkaip keistai ar juo labiau - juokingai atrodo. Kiekvieno reikalas, kas ką renkasi :)

      Panaikinti
  6. Kaip parodė filmas "Amžnai stilingos" amžius tik skaičius pase. O žmogus gali būti, koks nori ir mados prasme bet kokiame amžiuje. 60+ ne tik perlai, kašmyras ir fetro skybelės.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū jums - nebūčiau geriau pasakius!
      Ir kodėl mūsų visuomenė viską nori sudėti į stalčiukus, apibrėžti taisyklėmis ir rėmais?
      Man kaip tik faina, jei kokia 60 + moteris turi savo stilių, o ne rengiasi taip, kaip dauguma.

      Panaikinti

Rašyti komentarą