AVON True Colour Flawless Liquid Foundation - skystas makiažo pagrindas: "Warm Ivory" ir "Light Ivory"

Išsirinkti, o juo labiau patarti dėl makiažo pagrindo yra sunku. Mūsų visų veido oda labai skiriasi, skiriasi jos tipas, negana to - mūsų poreikiai visiškai skirtingi. Jei viena nori intensyvaus maskavimo, kitai svarbu - itin lengvas, nematomas efektas; jei tu renkiesi matinį efektą, kita pirmenybę teikia spindinčiam efektui... Visko vienoje priemonėje nebūna, tad kiekvieną apžvalgą stengiuosi paminėti visus aspektus, net ir tuo atveju, jei mano lūkesčių makiažo pagrindai netenkina ar netinka mano odai.

Avon True Colour Flawless makiažo pagrindą testavau mėginio dydžio pakuotėje (ČIA) ir man jis paliko labai labai gerą pirmąjį įspūdį. Po apžvalgos su manimi susisiekė kompanijos atstovai ir pasiūlė išbandyti pilno dydžio produktą. Nors Avon kompanija vertinama labai kontraversiškai, tačiau mielai sutikau, bandžiau jau ilgokai, ir esu pasiruošusi jums papasakoti, ar mano nuomonė pasikeitė, ar makiažo pagrindas man patiko?

"Kartais Dievas leidžia kam nors nukirsti šaką, kurios užsispyrusiai laikomės, kad suvoktume turį sparnus."
B. Ferrero




Produktas: AVON True Colour Flawless Liquid Foundation - skystas makiažo pagrindas: "Warm Ivory" ir "Light Ivory"
Gamintojas: "Avon Cosmetics". Pagaminta Lenkijoje
Paskirtis: dekoratyvinė - veidui
Tinkamas tipas: visiems
Labiausiai patiko: labai natūralus efektas
Labiausiai nepatiko: galėtų turėti šiek tiek intensyvesnį maskavimą
Tūris: po 30 ml
Kaina*: pilna kaina po 12,70 EUR (dabar taikoma akcija - galima įsigyti po 8,19 EUR)
Kur galima įsigyti: iš Avon kompanijos konsultanto (avon internete)
Įvertinimas: 4,5/5

Ką žada gamintojas: Skystas makiažo pagrindas. Suteikia tobulai atrodančią odą be kaukės efekto.


Pirmiausia pradėkime nuo pakuotės. Aš kartais stebiuosi, kaip Avon moka įvilkti savo gaminius į labai patrauklų rūbą. Juodo kartono dėžutė nėra niekuo ypatinga - ji kompanijoje nekinta jau eilę metų (tiesa, kuris laikas lyg ir buvo tamsiai mėlyna, o gal tik kai kuriems produktams?), todėl apie ją kalbėti nesinori. Tačiau buteliukas - patrauklus, storas stiklas ir dailiai stiklo buteliuke įkomponuotas produktas. Tiesa, ne itin kruopščiai - šviesesnė spalva apačioje netolygi, tačiau... man gražu akiai. Juodas plastikinis didelis dangtelis suteikia rimtumo ir profesionalumo, o kvadratinė pakuotės forma labai miela, jau spėjus pabosti apvaliems buteliukams, kurie mano stalčiuje vyrauja...

Ant buteliuko pridėta pompa, kuri labai patogi - dozuoja tvarkingai, tik galbūt baiginėjant produktą kiek purkštaus, bet kuri tokio tipo pompa to nedaro? Labai smagu, kad ji nusisuka nuo buteliuko, tad galima pabaigti visus priemonės likučius, aišku, jei tik to pačiai norisi.

Kvapas. Paprastai čia nebūna ką rašyti, nes visos priemonės kvepia neutraliai ir visiškai vienodu makiažo pagrindų kvapu. Šis pagrindas pakvėpintas kvapiosiomis medžiagomis ir dengiant ant odos kvepia malonius kosmetiniu aromatu. Tikriausiai visai nebūtinas reikalas, bet uoslė tam kartui visai pamaloninta.

Konsistencija. Tirštesnė, nei tikėjausi, galbūt vos vos tirštesnė nei vidutinė, masažuojant ant odos jaučiamas nestiprus sunkumas.


Sudėtis: Aqua, Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Glycerin, Butylene Glycol, Ethylhexyl Methoxycinnamate, PEG-10 Dimethicone, Silica, Trisiloxane, Sodium Chloride, Polyethylene, Quaternium-90 Bentonite, Calcium Silicate, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Tetrasodium EDTA, Propylene Carbonate, Dimethicone Crosspolymer, Ethylene Brassylate, Trifluoromethyl C1-4 Alkyl Dimethicone, Hexyl Laurate, Cetyl PEG/ PPG-10/1 Dimethicone, Polyglyceryl-4 Isostearate, Isopropyl Titanium Triisostearate, Triethoxysilylethyl Polydimethylsiloxyethyl Dimethicone, Alumina, Parfum, Boron Nitride, Cetearyl Dimethicone Crosspolymer, Caprylyl Methicone, PEG/ PPG-20/23 Dimethicone, Triethoxycaprylylsilane.
May contain: CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77510.


Poveikis. Testavimui ir bandymui aš gavau net keturis šio makiažo pagrindus: su rausvesnius ir du gelsvesnius, skirtingo šviesumo. Savaime aišku, kad man tiek nereikia, todėl išsirinkau porą. Ilgai sukau galvą kas man tiktų ir pasiėmiau patį šviesiausią, kuris yra šalto tono ir rausvesnį,tamsesnio tono šiai vasarai. Mano odos atspalvis neutralus, ir nors šiek tiek labiau tinka gelsvesni/ šalto tono produktai, tačiau puikiai atrodau ir su šiltomis spalvomis bei rausvo atspalvio makiažo pagrindais. Ką darysiu su kitais? Sekite naujienas socialiniuose tinkluose, kitus du (visiškai naujus) jums būtinai padovanosiu!

Makiažo pagrindas dengiasi gana lengvai, tiesa... kempinėle šio pagrindo dengti man nepatinka, kažkodėl sunku tolygiai paskirstyti, tad naudoju kabuki tipo šepetėlį produktui padengti ir tik tada pratapšnoju per visą veidą drėgna Beauty Blender kempinėle.

Kuo mane labiausiai žavi ši priemonė? Ji tobulai lengva, tiesiog tobulai - aš jos nejaučiu ant veido odos, visiškai. Mano veidas neatrodo lyg būtų su kauke ar storu makiažo sluoksniu, tad priemonė visiška mano favoritė, kai noriu itin lengvo pagrindo, kai norisi pasidaryti makiažą be makiažo (no makeup makeup) ar itin natūralų makiažą. Ir pagrindas tiesiog tobulai lengvai dėvisi vasaros metu - visiškai neapsunkina veido odos ir ši nelinkusi prakaituoti nuo per didelio ir per sunkaus kosmetikos sluoksnio.

Kalbant apie maskavimą, jis man labiau vidutiniškas, ir priemonė tikrai neįveiks odos spalvos pakitimų, tad teks griebtis papildomo maskavimo (jei jau norisi viską maskuoti), bet aš dažniausiai to nedarau. Kaip ir nedengiu papildomo kompaktinės pudros sluoksnio - mano odos tipui to visai nereikia, o ir lipnumo padengus pagrindą čia nėra.


Makiažo pagrindas tikrai suteikia labai labai lengvą matiškumo efektą, tačiau nepadaro veido odos visiškai sausos - ji lieka sveikai ir natūraliai spindinti. Nežinau, kiek tai patiktų mišrios riebios odos savininkėms, ar šios odos turėtojos visuomet renkasi matines priemones? Hmm... aš galiu kalbėti tik apie savo odą, kuri yra sausa ir brandi. Tad pagrindas man neparyškina pasausėjimų, apskritai, esu užburta to labai labai natūralaus efekto, kuris man išlieka visą dieną.

Dar norisi paminėti, kad atspalvių parinkimo sistema man visiškai neaiški ir nesupranta, todėl šiuo klausimu, prieš įsigyjant labai rekomenduočiau pasikonsultuoti su kompanijos konsultante dėl jums tinkančio atspalvio. Na, ir sudėtinėmis dalimis nesu 100% patenkinta, tačiau kai visa kita patinka, vargu ar noriu prie šio aspekto labiau kabinėtis, nei tiesiog paminint.

Kam gali patikti toks makiažo pagrindas? Toms, kurios nori labai lengvos, ant odos nematomos priemonės. Tos, kurios nebijo lengvo - vidutinio maskavimo. Toms, kurios nori natūralumo. Toms, kurioms tinka lengvas veido spindesys. Man pačiai keista, ir neįprasta, tačiau šitas pagrindas man labai patiko, toms karštoms vasaros dienoms, toms natūralumo bangoms, tiems lengviems pasigražinimams be pilno veido ir storo kosmetikos sluoksnio.




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visuomet galima rasti gaminio akcijų ar nuolaidų. Taip pat neturiu galimybės palyginti visų priemonės pardavimo vietų.

PR-Sample

Buvo aktualu? Turite minčių? Norite pasidalinti? Komentuokite!
Grįžtamasis ryšys aktualus blogo egzistavimui ir jo krypčiai bei nepaprastai svarbus man. Nebus jūsų - neliks ir blogo!

Komentarai