BAIJA "Ete a Syracuse" apelsinų žiedų aromato kūno dulksna

Ar bandėte ką nors iš Baija kompanijos? Tai Prancūzijoje įkurta kompanija, kuri kuria priemonių linijas su emocija. Kiekviena linija dedikuota skirtingai emocijai, pasakoja skirtingą istoriją ir kuria naujus potyrius. Aš nusprendžiau aklai įsigyti Sirakūzų miestui Sicilijoje skirtos linijos parfumuotą kūno purškiklį, apie kurį šiandien noriu trumpai jums papasakoti.


Produktas: BAIJA "Ete a Syracuse" apelsinų žiedų aromato kūno dulksna
Gamintojas: "Bains & Nature". Pagaminta Prancūzijoje
Paskirtis: pakvėpinti kūno odą
Labiausiai patiko: kokybiškas priemonės išpildymas
Labiausiai nepatiko: aromatas
Tūris: 100 ml
Kaina: pilna kaina 19,90 Eur
Kur galima įsigyti: Eurokos
Kategorija: gėlių

Ką žada gamintojas: Apelsinų žiedų aromato kūno dulksna. Ieškote gaivinančio ir delikataus aromato? Palepinkite odą saldžiu apelsinų žiedų aromatu. Naudoti kūnui. Netinka purkšti ant veidui.
 
Aromato natos - apelsinų žiedai

Sudėtis: AQUA (WATER), GLYCERIN, PPG-26-BUTETH-26, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, PARFUM (FRAGRANCE), BENZYL ALCOHOL, LINALOOL, SODIUM BENZOATE, HYDROXYCITRONELLAL, BENZYL BENZOATE, LIMONENE, CITRIC ACID, GERANIOL.
96% natūralių ingredientų
tinka veganams
netestuota su gyvūnais


Mano nuomonė. Kūno dulksna atkeliauja kartoninėje dėžutėje, kurioje aukštas stiklinis buteliukas su plastikiniu dangteliu. Pakuotės dizainas labai dailus, puoštas smulkiais augaliniais motyvais, gėlytėmis ir lapeliais, viskas gražiai ir labai skoningai sudėliota ant pakuotės. Akys džiaugiasi, man patrauklu, gražu ir visuomet smagiai nuteikia.

Priemonė buteliuke vandens skystumo, tačiau kas keista - priemonė viduje perlamutrinės spalvos. Buteliuke atrodo žavingai, tačiau ant odos tas perlamutras jokio poveikio neduoda, nei papildomo spindesio, nei švytėjimo. Tiesiog dailiai atrodo buteliuke ir tiek.

Pirkdama aromatą aš nelabai žinojau ko tikėtis - pardavėjas nepateikė daug informacijos apie produktą, apart to, kad tai apelsinų žiedų ir baltų gėlių aromatas. Jau ne pirmą kart šis pardavėjas pateikia ne pilną arba ne tikslią informaciją, todėl nestebina ir šį kart - net ant pakuotės gamintojas nurodo, kad čia tik apelsinų žiedų kvapas, kuriame nėra baltų gėlių. Didelis skirtumas, nes apelsinų žiedai su baltomis gėlėmis ir kitomis natomis man visai priimtina, o va vieni apelsinų žiedai jau skamba visai kitaip. Ir tiesa ta, kad šis kvapas nėra mano mylimiausias. Deja, vieni apelsinų žiedai man nepatinka! Buteliuke aromatas labiau primena apelsinų žieveles, yra kartokas ant odos, nors ir gaivinantis ir turi nemažai gaivumo. 

Deja, kuo dažniau pasipurškiu, tuo labiau suprantu, kad "Ete a Syracuse" visiškai ne mano skonio aromatas. Manęs nežavi vieni apelsinų žiedai, kvapas kartokas, nepatrauklus ir visiškai netinka karštu oru - atrodo, kad kūno dulksna dar labiau vargina esant aukštesnei temperatūrai ir erzina uoslę. Vėsesniu oru dar dar ir visgi - ne pats geriausias pasirinkimas mano uoslei. Teisybės dėlei jaučiu, kad reiktų pagirti iš ties kokybišką priemonės išpildymą, puikią pakuotę, o ir aromatas ant mano odos išlieka 2-3 valandas. Tiesiog buvau suklaidinta prastu vertimu, per mažu informacijos kiekiu ir pasirinkau klaidingai. Norėčiau išbandyti ir kitų šio gamintojo aromatų, tik gal sekantį kartą geriau pirkti parduotuvėje - ten yra galimybė ir perskaityti užrašus anglų kalba ir pabandyti priemonę ant savo odos.




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai