#95/2022 Birželio mėnesį baigiau.

Prasidėjo antras vasaros mėnuo ir tradiciškai pradedame nuo baigtų produktų. Aš šiuo metu esu nedarbingume, jaučiuosi prastai, tad bandysiu palaikyti ritmą su vienu įrašu per dieną, tačiau nieko pažadėti negaliu. Pasirodo šilumos smūgis labai rimtas dalykas ir man jau pirmąsias dienas reikėjo kreiptis į greitąją pagalbą. Dabar kenčiu pasėkmes ir bandau atsigauti. Gydytoja informavo, kad nors truputį pablogėjus turėčiau kreiptis į ligoninę - tačiau manau jau matau šviesą tunelio gale, tik nepavyksta atgauti jėgų, vis dar tampo raumenis, vis dar kyla karštis, plyšta galva. Nieko, manau viskas bus gerai. Ką gi, pradedame apie tuos pabaigtus, kol dar liko jėgų.

Kūnui


Baigėsi ir tiesą pasakius šios putos man labai patiko, jei tai nebūtų rusiška kosmetika, būčiau rekomendavusi ir jums nusipirkti bei išbandyti. Aromatas nuostabus, kvepia tikrais šaltalankiais ir putoja smagiai. Reikia surasti alternatyvų, malonų šaltalankių kvapą, nes šio kol kas niekas negali pranokti.
Principo reikalas nekartoti.

Daugiau mažiau baigiau, tačiau šis dezodorantas siaubingas: tepa drabužius, tiek juodus, tiek spalvotus ir neapsaugo visą dieną. Neįsivaizduoju, kodėl pirkau šį, kai galėjau rinktis iš keliolikos kitų rinkoje?
Nepatiko, labai erzino, tad nekartosiu.

Porelė gana stipriai ir intensyviai kvepėjo jazminų aromatu, tačiau iš šių priemonių aš tikėjausi daugiau. Nelabai žavėjo sudėtinės dalys, dušo želė prastai putojo, o kūno losjonui trūko drėkinimo. Prastokai sakyčiau. Iš šio rinkinuko man labiausiai patiko jazminų aromatas ir super patogi kosmetinė.
Manau, kad dušo želė ir kūno losjono nekartočiau.

Švelniai ir švariai prausia, gerai putoja ir labai labai maloniai kvepia citrusų aromatu. Ir visgi, ar reikia rinktis brangesnes dušo želė? Gal geriau investuoti į gerą losjoną kūnui, juk prausiklis ant odos būna trumpai ir svarbiausia, kad jis gerai valytų odos nešvarumus. 
Norėčiau pakartoti, bet nemanau, kad verta investuoti į kad ir nežymiai brangesnius kūno prausiklius. Gal tik retkarčiais, kai norisi pasilepinti.

Iš pirmo žvilgsnio atrodė, kad bus labai švelnus, tačiau priemonė labai efektyviai šveičia ir nepalieka ant odos riebios plėvelės. Vienintelis trūkumas mano galva yra didesnė, nei pageidaučiau kaina - galima rasti pigesnių, lygiai tokių pat efektyvių produktų pigesne kaina.
Tik dėl kainos nekartočiau.

Plaukams

Nesužavėjo. Nors sudėtis džiugino, tačiau labai erzino dauguma kitų aspektų, kaip kvapas, per skysta sudėtis, prastas putojimas. Ir plaukams jokio didesnio efekto nepajutau. Taip, jis švelnus, tačiau priemonė tokia kaina mano nuomone turėtų būti efektyvesnė ar stipresnė.
Nepaliko jokio didesnio įspūdžio, tad nekartočiau.

Fantastiška plaukų kaukė, kuri ir glotnina pakankamai, bet plaukai išlieka lengvučiai, minkšti, švelnūs, labai paklusnūs. Kaukė suteikia stipraus žvilgesio, ištiesina net mano kirpčiukus, o ir veliasi mažiau.
Noriu pakartoti - puikus produktas.

Veidui I

Pastaruoju metu akis bado kai kurių influencerių apsipirkimai su rusiška kosmetika - net jei jos galima įsigyti pigiau, net jei ji iš ties labai gera, pirkti naujai krūvą rusiškos kosmetikos yra žemiau nei plintusas. Tiesiog, jūs visai neturite principų? Jūs nesuvokiate, kad remiate karo mašiną? Jūs perkate okupantų produktus su prieš akis pateiktais faktais! Bisou tonikas buvo puikus, jo sudėtis labai naudinga ir iš ties drėkino odą. Tačiau aš žinau, kad šios priemonės niekada nebepirkčiau, nes tai rusiška kosmetika. Ir visai nesvarbu, kad nebrangu ir efektyvu. Ieškosime alternatyvų, pasikliausime lietuviškais gamintojais, bet neremsime okupantų. Kas su manimi?

Nors micelinių vandenų jau kuris laikas nenaudoju, tačiau šis man paliko labai gerą įspūdį. Nepamenu, ar kuris micelinis buvo toks efektyvus, regis nebuvo, nes valo vos prisilietus, akimirksniu, net ir tą atsparų makiažą, su kuriuo įprastai tenka pavargti. Labai efektyvus, labai švelnus. labai patiko.
Noriu pakartoti.

Priemonė skirta tiek veidui, tiek kūnui prausti, tad galėtų būti puikus kelioninis sprendimas. Deja, veido odai man norėjosi daugiau kremiškumo ir daugiau švelnumo. Kūnui priemonė labai maloni, gerai putojanti, švariai prausianti, maloniai kvepianti. O va veidui to švelnumo pritrūko.
Manau, kad nekartočiau.

Veidui II

Iš gerųjų efektų - kaukė tik suteikė švelnumo ir vėsino odą. Tačiau mane tas vėsinimas erzino, nes tik truputį jautresnė ir jau erzina, dilgčioja jautresnes odos vietas. Labiausiai nustebino, kad kaukė stipriai išplečia visas odos poras, net ir tas, kurių įprastai nematau... Siaubas, o ne kaukė - nieko gero čia nėra, tad galiausiai ėmiau naudoti, kad sunaudočiau, nors vengiau šios kaukės... Prastas efektas, jokio teigiamo poveikio, tad ji jums tikrai nereikalinga.
Ar reikia sakyti? Žinoma, kad nekartočiau.

O ši kaukė visai kitas reikalas - labai lengvai ir greitai išvalydavo veido poras. Nors kaukės nenaudojau dažnai, tačiau ir sauiaodėms kartas nuo karto reikia odos valymo, mums irgi pasikemša poros, tad kartą ar du į mėnesį dengiau šią kaukę ir kas kart mėgavausi rezultatu. Jei reikia tikrai efektyvios - šią (ar jos sesę drėkinančią) labai rekomenduoju išbandyti.
Mielai pakartočiau.

Intensyviai drėkinantis veido kremas, kuris atliepia esminį odos poreikį - drėkinti. Drėkinant odą ir raukšlės mažiau pastebimos ir oda įgauna komforto jausmą. Nors šio kremo poveikis elementarus, tačiau man labai patiko, tad visai mielai kartočiau.

Veidui III

Maitino, suteikė lygumo ir švelnumo efekto. Priemonės sudėtis gera, kaina nėra didelė, tad verta bandyti, ypač jei šiuo metu trūksta maitinimo. Aš kartočiau.

Drėkina, ramina ir kondicionuoja odą. Nors buvau skeptiška, tačiau efektas itin geras. Rekomenduočiau šią kaukę net ir jei nereikia priemonės po deginimosi. Mielai pakartočiau, jei kur rasiu įsigyti.

MĖGINYS.
Mano odos tipui šis kremas netiko, nes teikė matiškumo efekto ir kiek per mažai drėkino. Tačiau labai noriu pagirti kompaniją dėl saugių ir efektyvių sudėčių ir teikiamo efekto. Manau ateityje įsigysiu šios kompanijos gaminių, tik žinoma, tinkančių mano odos tipui.

Rankoms ir kojoms

Labai reklamuojamas pastaruoju metu pėdų šveitiklis, kurį nusprendžiau tiesiog išbandyti, nes labai įdomu. Tiesą sakant jo efektas labai panašus į kitų pėdų šveičiamų kaukių poveikį, kurie veikia tokiu principus - uždedi kaukę, palaikai valandą ir po kelių dienų pradeda luptis pėdų oda. Efektas geras, pėdos po visko švelnutės, tad bandyti tokio tipo kaukes verta, tik šiuo atveju kompanija nelabai svarbi, svarbu veiklieji ingredientai.

Malonus citrusų aromatas ir akims malonus muilo vaizdas, tačiau pats muilas vidutinės kokybės. Ilgiau naudojant šiek tiek sausino rankų odą, susinaudojo labai labai greitai. 
Nepasigesime ir nekartosime,

Bekvapis, efektyvus rankų kremas, kuris intensyviai drėkina rankų odą. Su šituo pagydėme sudirgusią vaiko rankų odą nuo kontakto su dirgikliais. Vertas dėmesio produktas, kurį jau kartojame.

Nors apžvalgoje vertinau pusėtinai, bet dabar tik tokį ir naudoju. Kodėl? Tai puikus viršutinis nagų lako sluoksnis, kuris laiko 7+ dienas, dažnai ištempiu iki 10 dienų su puiku, nepriekaištingu manikiūru. Manau šiuo metu mano nagai ženkliai sveikesni, nei pirmą kart testuojant. Sveika nago plokštelė ilgiau išlaiko laką. Galiausiai išlikimas labai priklauso ir nuo naudojamo nagų lako. Šis topas man labai, labai patinka. jei nebandėte - nusipirkite, kad ir mažą pakuotę. Įsitikinsite.
Naudoju ir šiuo metu, būtinai kartosiu, kai baigsis šiuo metu naudojamas buteliukas.

Burnos higienai

23. HUGGIES Natural Care Aloe Vera drėgnos kūdikių servetėlės, 56 vnt.
Nuolat turime pakelį ir naudojam praktiškai viskam: rankoms pasivalyti, intymiai higienai bet kuriam šeimos nariui, makiažo paletėms valyti, galiausiai ir netvarkai po makiažo pavalyti. Viskam. Šios švelnios, tad greičiausiai bus kartojamos.

Prastai saugo nuo apnašų, dantys po valymo gana greit apsineša. Tačiau pasta padeda palaikyti dantų baltumą, todėl vsai tinka po dantų balinimo procedūrų. Ir visgi, nelabai man patiko, ypač, kai pasta neturi flourido, todėl neapsaugo emalio.
Nekartosiu, neįspūdinga, o dar ir rusiška.

25. AQUAFRESH vaikiškas dantų šepetėlis
Fainas šepetėlis lanksčia galvute, tačiau nusidėvėjo labai labai greitai, man regis per mėnesį, tad nemanau, kad vėl kartotume.

Patys geriausi dantų šepetėliai, labai juos mylime, tad be abejonės kartojame ir šiuo metu. Šepetėliai nepriekaištingai valo, yra švelnūs ir greičiausiai teisybės dėlei reiktų pasakyti, kad ir nenusidėvi labai greit.

Man šitie šepetėliai nepatinka - jie tiesiog per kieti dantims, per daug aštrūs dantenoms, bet mano vyrui jie visai patinka. Tad naudoja jis. Man regis jau paskutinis šiuo metu gyvena vonioje. Žinau, kad nebepirksiu - geriau švelnučiai Curaprox.

Dekoratyvinė kosmetika

MĖGINYS.
Tai yra praimeris arba makiažo gruntas, kurio sudėtis iš ties nebloga. Tačiau... man labai nepatiko efektas. Priemonė stipriai oksidavosi, tad veidas atrodė oranžinis. Negalėčiau tokios priemonės naudoti nuolat. Kadangi nepatiko, natūralu, kad nesigundyčiau pirkti pilno dydžio pakuotės.

Labai gražiai sulieja mano pudrinius makiažo sluoksnius ir suteikia veidui sveiko spindesio efektą. Būtent to ieškau makiažo fiksatoriuose, tad labai pradžiugino efektas ir gera kaina. Pačio fiksavimo čia nėra labai daug, bet suliejimas - tobulas.
Labai patiko, mielai kartočiau.

Ši kompanija gamina geriausius lūpų balzamus, bent jau mano skoniui, nes kas kart naudojant jaučiu, kad iš ties kondicionuoja lūpas ir išlieka ilgiau ant odos nei kiti balzamai. Po jų net suskilinėjusios lūpos įgauna drėgmės ir greit atstatomos. Puikus, nepakartojamas, šį kart mangų kvapo.
Kartosiu, jau esu atidariusiu greipfrutų aromato pakuotę ir labai džiaugiuosi.

Manęs nesužavėjo Clinique veido priežiūros priemonės ir mano galva paprasčiausiai pervertintos ir per brangios. Be to, bandyta taikyti priemones visoms, o galvosi, kad nei vienam odos tipui netinka tobulai. Taip sau. Tačiau dekoratyvinė kosmetika man paliko labai gerą įspūdį - bandykit blakstienų tušus, skaistalus ir lūpų produktus. Šis lūpų balzamas atrodė labiau lūpų blizgesys, nei balzamas, suteikė lūpoms spindesio ir vizualiai lūpos atrodė sveikesnės. Tačiau priemonė iš ties lengvai kondicionuoja lūpas ir jas drėkina. Ne visai mano skonio balzamas, man labiau patinka riebesnės konsistencijos, tad vien dėl to nekartočiau. Tačiau produktas iš ties geras.

Aromatai

Niekaip, tiesiog niekaip nesusidraugauju su šiuo aromatu, tad šiek tiek daugiau nei pusę jo iškeliauja iš mano namų. Dar nežinau ar kažkam iš mano giminių ar pažįstamų rato patiks? Kvapas vyriškas, pačiulio ir sunkios medienos aromatas, kuriame jautėsi sunkios šiprinės natos visai neskambėjo ant mano odos, erzino uoslę ir skambėjo kiek senamadiškai. Niekaip neprisijaukinau, tad atsisveikinu - nieko prieš, bet visiškai ne mano skonio kvapas.

Labai neblogai subalansuotas gaivus gėlių aromatas su salstelėjusiu muiliniu poskoniu. Sakyčiau kvapo prasme nieko blogo čia nėra - aromatui labai trūksta intensyvumo, jis labiau primena parfumuotas kūno dulksnas, labai trumpai išlieka ir yra per silpnas. Erzina purškaliotis kas valandą, tad manyčiau nesuklysiu, jei kvapą siūlysiu jaunoms paauglėms. Moteris šis aromatas paprasčiausiai nepatiks, bus per silpnas, galiausiai erzins vis atnaujinti kvapą. Tiesiog... nieko gero, o ir apskritai šios kompanijos gaminiai (kiek esu bandžiusi) atrodo orientuoti į 10-15 metų mergaites, tad neturėtų puikuotis moterų kosmetikos skyriuose. 
Nekartosiu, bet nusipirkau dulksną, noriu palyginti su šio aromato išlikimu.
------------------------------
Viskas, tokie mano šio mėnesio baigti produktai - kaip visuomet visai nemažai pavyko pabaigti ir sunaudoti. Manau ateinantį mėnesį baigtų priemonių bus ženkliai mažiau, kadangi niekas šiuo metu neartėja link pabaigos, o ir apsivaliau nuo tam tikrų priemonių.
O koks buvo jūsų mėnuo?




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai

  1. Sveikite greičiau :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū, dar kelios dienos su antibiotikais ir būsiu kaip ridikėlis :)

      Panaikinti
    2. Net ir antibiotikų prireikė? Oho... :(

      Panaikinti
    3. Taip, deja po poros parų prasidėjo ir uždegimas.

      Panaikinti

Rašyti komentarą