2022/04 Balandžio mėnesio pirkiniai ir naujienos: Uoga Uoga ir daug naujų aromatų

Vaje, vaje... tiesą pasakius šį mėnesį aš palūžau su pirkiniais, konkrečiai aromatais. Jau kuris laikas jaučiau, kad man labai trūksta naujų aromatų, gerai - paskaičiavus buteliukus tikrai netrūksta, tačiau... jau kuris laikas man trūko naujų parfumeriniu potyrių ir... pasileidau plaukus. Tiesa, ne su prabangiais aromatais, atvirkščiai, rinkausi nebrangius, tačiau daug, gal net per daug. Ech... užnešė mane kažkur ne ten... gerai jau, rodau.


Kūnui ir veidui

Kažkada esu dirbusi Oriflame konsultante ir ši serija man labai patikdavo, labiausiai dėl aromato. Kadangi mano kūno kremai link pabaigos, nusprendžiau vėl nusipirkti, dėl nostalgijos ir senų laikų. Dėl kvapų ir prisiminimų.
Oriflame konsultantė, 11,00 Eur

Kadangi baiginėjasi šiuo metu naudojami visi veido šveitikliai, reikėjo naujo. Jau senai ieškau priemonės, kuri tiktų sausai, jautrokai, brandžiai odai ir dauguma variantų mane gąsdina. Pradėjus domėtis, kurios rūgštys švelniausios, nusprendžiau pabandyti šitą. Apie įspūdžius papasakosiu.
Douglas, 8,99 Eur

Žinoma, pirkau veido odai, drėkinti. Orai šyla ir... aš jau pastebiu pavasario ženklus: odos norą spyriotis, sausėti stipriau nei įprastai. Bandysiu ir tikiuosi visai neblogų rezultatų.
Gintarinė vaistinė, 6,99 Eur

Plaukams

Aš nežinau ar noriu sauso šampūno, ar man jo reikia? Reikia, bet itin retai, tad nusprendžiau dar nusipirkti šitą - nesu bandžiusi, bet labai norėjau sauso šampūno be baltų dalelių. Kol kas dar anksti kalbėti, bet pirmi įspūdžiai geri. 
Drogas, pilna kaina 6,08 Eur, mokėjau 3,65 Eur

Reikia naujos kaukės plaukams ir aš kaip visuomet, nežinau ko noriu, tiksliau žinau - noriu stipraus, gero poveikio ir geros išvaizdos mano plaukams. Jau senokai mano akys pagavusios Kukla priemones, tad manau laikas išbandyti, kad ir tik kaukę.
Eurovaistinė, 15,99 Eur

Nagams ir dekoratyvinė

Pasirodo Zaroje galima nusipirkti ne tik trendinių drabužių. Tik nesenai atkreipiau dėmesį į kosmetikos ir nagų lakų skyrių ir įsigijau laką pabandymui. 
Zara, 5,95 Eur

Gavau dovanų, pirkdama Eurokos. Jau išbandžiau ir manau greit papasakosiu jums bloge. 
Eurokos, apie 2,89 Eur

Parfumuotos kūno dulksnos

Priemonė, kuri tinka tiek pagalvei prieš miegą, tiek kūnui purkšti. Malonus aromatas padeda atsipalaiduoti, tad ir greičiau užmigti. Būna vakarų, kai dėl įtampos nepavyksta užmigti, vartais nuo šono ant šono, tad pagalvės purškiklis jau senai mano pirkinių sąraše. Bandysiu šį ir tikiuosi kokybiškesnio miego tomis įtemptomis dienomis.
Eurokos, pilna kaina 5,99 Eur, mokėjau 4,19 Eur

Malonus ir gaivus aromatas, nedidelė pakuotė ir labai gera kaina. Dar nežinau, kaip laikysis ant odos, bet tikiuosi gerų rezultatų.
Eurokos, pilna kaina 3,49 Eur, mokėjau 2,79 Eur

Po to, kai ši kompanija pakeitė purškiklių pakuotes, aš taip ir nebenusipirkau dar kažko pabandymui. Pastebėjau visai gerą nuolaidą ir pagalvojau, kad bus labai puiki proga išbandyti naują, lengvesnį aromatą kūnui.
Eurokos, pilna kaina 19,90 Eur, mokėjau 13,93 Eur

Pirkau aklai ir net neįsivaizdavau, kuo galėtų kvepėti. Bandžiau kelis kartus ir aromatas man kažką labai, labai primena - reikės paieškoti į ką jis man toks panašus.
Eurokos, pilna kaina 19,90 Eur, mokėjau 13,93 Eur

Esu bandžiusi šio gamintojo dulksną ir pamenu, kad man labai patiko, tad norėjau dar vienos. Kvepia saldžiai, tik dar nesu tikra, kiek tiks vasarai.
Eurokos, 7,19 Eur

Aromatai I

Ar jūs žinojote apie Zaros kvepalus? Aš esu mačiusi, bet vertinau, kaip dėmesio nevertą pigieną, kol kolega nepapasakojo savo nuomonės. Laukiau, žiūrinėjausi ir nusprendžiau kažką įsigyti. Tačiau... nežinaujau, kas verta dėmesio, tad paėmiau šviežią naujieną - vyšnių aromatą.
Zara, 17,95 Eur

Ir pagalvojau, kad noriu kažko neutralaus, gėlyčių ir drugelių, jei nepatiktų vyšnios. Tiesą pasakius nuo pirmo naudojimo labai patinka. Būtinai bus įrašas ir manau jau pakankamai greit. O kol kas labai džiaugiuosi išbandžiusi, manau ateityje su Zaros aromatais dar draugausiu.
Zara, 17,95 Eur

Apie šiuos kvepalus jau kalbėjau ir jau baigiau vieną (nedidelę) pakuotę, kurią užbaigus man pritrūko jų. Labai retai kartoju tuos pačius kvepalus, mėgstu juos keisti, bet šitie... šitie man visuomet primins Čekiją, Karlovy Vary, įspūdžius ir vasarą... Man jo reikėjo, norėjau ir labai gaila, kad neradau didesnės pakuotės.
Eurokos, pilna kaina 32,90 Eur, mokėjau 15,46 Eur

Tiesą sakant kvepia labai labai labai maloniai... vasara. Vis pastebėdavau šio gamintojo aromatus, bet pabijodavau - ko galima tikėtis už tokią kainą? Kokio nors pigaus, sintetika kvepiančio marmalo. Tai va, nieko panašaus, kvepia labai maloniai.
Eurokos, 6,99 Eur

Aromatai II

Žvalgydama visas parduotuvių parfumerijos pasiūlas užmačiau man niekad negirdėtą prekinį ženklą, kurio pilna kaina atrodo visai daug žadanti, tiesa? paprastai iš 25 Eur jau galima šio to tikėtis. Kol kas purkštelėjau tik kelis kartus, tad jokios nuomonės nesusidariau, apart to, kad tai lengvas gėlių aromatas.
Drogas, pilna kaina 24,99 Eur, mokėjau 14,99 Eur

Buvo laikai, kai pažinojau visus šios kompanijos aromatus, tiek moteriškus, tiek vyriškus. Dabar kompanija turi nemažai naujų, dalis mano mylėtų perkurti arba iš viso dingę... Šis, vienas iš ilgametės klasikos, kurią labai mėgo keli artimi žmonės, o aš jau nebeprisimenu, tad nusipirkau prisiminimams atgaivinti. Pamenu tik, kad šie buvo labai geri.
Oriflame konsultantai, pilna kaina 33 Eur, mokėjau 14,99 Eur

Nors pardavėjas sako, kad čia tualetinis vanduo, tačiau nesutinku su vertimu ir manau reiktų daiktus vadinti savo vardais. Tiesą pasakius nesitikėjau tokio kvapo - kvepia labai maloniai, o jei neišlaikys pakankamai ilgai, tiesiog pasipurkšiu dažniau. Kai aromatas tiek kainuoja - neturiu nieko prieš pasikvėpinti dažniau.
Eurokos, 9,99 Eur

Ankčiau ši kompanija turėjo vadinamų pigesnių aromatų liniją, kurioje kvapai vadinosi Air, Fire ir Ice. Šių kvapų jau nebematau, nors pamenu, buvo pigučiai ir tiko kasdienai. Užtat va pamačiau naują liniją ir prigriebiau vieną iš kvapų. Bandysiu.
Oriflame, pilna kaina 15 Eur, mokėjau 6,99 Eur

Visada norėjau šios kolekcijos aromatų, nuo pat pirmųjų jų išleidimų ir... labai gaila, bet išleidus kvapą, po kiek laiko jis dingsta, tad tikriausiai susidomėjus reikia pirkti iš karto? Gal čia dalis marketingo, tarsi kolekcionavimas linijos kvapų? Nelogiška, bet... gaila, kad praleidau Jazmino aromatą.
Oriflame, pilna kaina 20 Eur, mokėjau 11,99 Eur


Pirmoji uogų grožio dėžutė, kurią nusipirkau ir... o Dievai, kur aš buvau anksčiau ir kodėl vis pražiopsodavau? Labai džiaugiuosi viduje esančiais produktais, bus smagu susipažinti su naujais gaminiais:
- Ledo masažuoklis

Dėžutės kaina 39,95 Eur ir už šią sumą galima pakankamai gerai susipažinti su intensyvia linija veido odai, "paragauti' garsiosios serbentų linijos ir turėti universalų kosmetikos produktą vasarai. 
Labai džiaugiuosi, griebkite, kol dar yra!
------------------------------------
Viskas. Vaje, kiek daug visokių aromatų, tačiau kartu tai reiškia, kad bus daug naujų kvapų atradimų, bus naujų aromatų įrašų. Rašykite, kas domina pirmiausia, pabandysiu nuo tų jus dominančių ir pradėti.  O kol kas, keliaujame į naują mėnesį.




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai

  1. Iš LES PETITS PLAISIRS buvau susigundžiusi karamelės aromatu - vaje, koks siaubas, keliavo į šiukšlių dėžę, tiesiog šlykštus, super saldus "chemijos" kvapas... Kitų ir nebebandžiau :D Na, gerai, kad Jums su kokosais pasisekė labiau :)
    AGUAS DE VICTORIO & LUCCHINO kvepalai mane domina, bet mani miesto droge, deja, jų nėra patestuoti, o pirkti neuosčius, ačiū, ne, teko jau nusivilti ne vienu tokiu pirkiniu, daugiau nenoriu...
    Eurokos buvo nuolaida kvepalams, bet vėl - nėra galimybės patestuoti, tad nusprendžiau nepirkti... Domino pascal morabito rouge ir les senteurs gourmandes douceur d'agrumes :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man dabar norisi saldžių aromatų, tad gal dėl to kokosinis patiko? Kad ir kaip bebūtų, noriu bandyti ilgesnį laiką prieš nuomonę.
      Nežinau, kaip su Drogas, bet Eurokos su testeriais prastokai, tik didžiosiose parduotuvėse galima pauostyti, tad besidomint visgi siūlyčiau uostyti didžiosiose :)

      Panaikinti
  2. Mane sudomino ZIAJA GdanSkin hidrogelinė veido ir kūno kaukė, 50 ml. Na, ir aišku apie kvepalus visada įdomu paskaityti.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Noriu papildyti savo komentarą - man praeitas mėnuo irgi buvo aromatų mėnuo (čia gal pavasaris taip veikia mus, kad norisi naujų kvapų :)). Nieko super brangaus, bet pasirinkimu labai džiaugiuosi, nes gaivus ir lengvas kvapas tinkantis šiltajam sezonui. Įsigijau Karl Lagerfeld for Her EDP

      Panaikinti
    2. Jau testuoju ZIAJA kaukę, bus ir daugiau atsiliepimų apie kvepalus.
      Beje, jau kuris laikas pastebiu, kad svarbiausia ne kaina, o kad kvapas iš ties patiktų. Galima įsigyti tikrai puikių aromatų be kišenės išpurtymo iki paskutinio cento. :)

      Panaikinti
  3. Kaukė ir mane sudomino, lauksiu atsiliepimo :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Turėjau Kukla plaukų kaukę, tokią pačią, kaip Jūs įsigijote - visiškai nepatiko. Mano plaukai šviesinti, bet sveiki, ne šiurkštūs, nesivelia, tačiau papildoma priežiūra vis tiek labai svarbi (visgi, dažytas plaukas). Tai jokio poveikio Kukla kaukė nepadarė, galiausiai sunaudojau, kaip plaukų balzamą, kad tik greičiau pasibaigtų. Įdomu, kokie bus Jūsų įspūdžiai. Apie Zara kvepalus taip pat girdėjau daug gerų atsiliepimų, reikia ir man pabandyti. Aš tai per kovą balandį per dažnai lankiausi Creme de la Creme, tai geri 2000 Eur ten liko :x Sakiau, kaip bausmė - nepirksiu naujų kvapų iki kitų metų vasaros dabar :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš dar nebandžiau, bet labai tikiuosi bent kokio nors poveikio :D

      Oho! Ką pirkote? Nemaža sumelė liko. Smalsu ką įsigijote, ar esate patenkinta aromatais?

      Panaikinti
    2. Nusipirkau Penhaligon’s Empressa - turėjau mėginuką, ir labai patiko <3 tai nusipirkau 100 ml buteliuką 😁 Tada Liquides - Blanche Bete, toks labiau saldus, pudrinis kvapas, bet gana lengvas. Nishane - Hundres Silent Ways ir Jusbox - Cheeky Smile. Visi kvapai LABAI patinka, išskyrus Jusbox, net keista, kad parduotuvėje pasirodė labai patrauklus, o dabar kažkaip nelimpa 🙄 o kiti pirkiniai - tai jau ne kvepalai, nes pvz., nusipirkau Delina kūno kremą, labai nerealus, tas kvapas ir tekstūra 🥰 Na, bet negalima manęs leisti į kosmetikos parduotuves 😅

      Panaikinti
    3. Oho, bet kiek naujų atradimų ;) Jei įsigijote, vadinasi buvo verta ir reikėjo ;)

      Panaikinti

Rašyti komentarą