2022/03 Kovo mėnesio pirkiniai ir naujienos: Žiedė, Ziaja, Idun minerals ir kt.

Kai jau atrodė, kad mano pirkinių dėžutė šį mėnesį bus tuščia, nusipirkau kelias smulkmenas iš vienur, kitas iš kitur ir žiū - prisipildė nemenkai, gal kiek daugiau nei tikėjausi. Kita vertus, nesijaučiu prisipirkusi per daug ar kažko, ko nereikėjo. Džiaugiuosi, kad kiekviena priemonė atidžiai ištyrinėta, kad tik nenusipirkti gamintojų, kurių šiuo metu vengiu. O tai padaryti nėra lengva - kosmetikos parduotuvės, žadėjusios išimti iš prekybos, ir toliau jais prekiauja, o kas keisčiausia - žiūri tik į pagaminimo šalį. Pavyzdžiui, Natura Siberica ir visi jos dukteriniai ženklai yra rusiška kosmetika, nesvarbu, kad pagaminta Estijoje, bet mūsų pardavėjai per daug matomai nesigilina...

Kita vertus suprantu, kad pardavėjai užsipirko tam tikrą kiekį - tie pinigai jau parėmė karą ir jų nebesugrąžinsi. Pinigai, gauti už šias prekes tik kompensuotų mūsų pardavėjų investiijas ir gal atneštų jiems kažkiek pelno. Tad įsigyti šiuo metu parduotuvėse esančias lyg ir nebūtų didelė nuodėmė. Didelė nuodėmė man pasirodė Martinos požiūris - su rusiškais prekiniais ženklais prekybą stabdome, o va su baltarusiškais (kurie sudaro didžiąją dalį tinklo asortimento) - ne, nes taip naudinga, nes taip patogu? Greičiausiai... nors abi šalys ir abu rėžimai yra autoritariniai, paremti propagandos, bauginimų ir represijų metodais. Mano pasirinkimas nebepirkti baltarusiškos kosmetikos yra ženkliai senesnis nei rusiškos (nuo nelegalių imigrantų krizės), o nuo vasario pabaigos nebeperku ir nieko, kas pagaminta Rusijoje (ar rusiškos kompanijos). Taip elgtis man yra mano vertybinės skalės padiktuotas poelgis, tačiau kaip elgtis teisinga, aš nežinau.


Kūnui

Nupirkau be vaiko leidimo, tiesiog buvau be jo, patiko sudėtis, tad paėmiau pabandymui. Atrodo visai saugus ir odai naudingas produktas.
Camelia vaistinė, pilna kaina 4,99 Eur, mokėjau 3,74 Eur

Veidui

Šiuo metu naudoju rieboką veido kremą, kuris stipriai apsunkina paakių odą. Paprastai atskirai paakių kremų nebeperku - iš esmės geras veido kremas pilnai atstoja paakių kremą. Tačiau šiuo atveju man reikia ko nors lengvo paakiams. Pasirinkau jau kuris laikas nužvelgiamą, lietuviško gamintojo serumą.
Gintarinė vaistinė, pilna kaina 14,99 Eur, mokėjau 11,24 Eur

Neapsižiūrėjau, kad skirtas riebiai ir mišriai veido odai, tačiau sudėtyje nėra nieko, kas netiktų normaliai ir sausai, tad... bandysiu ir tikiuosi kad patiks. Buvau pamiršusi šį prekinį ženklą, o norėjau išbandyti tikrai daugiau nei du iki šiol testuotus produktus.
Gintarinė vaistinė, 3,50 Eur

Pasiilgau gelininių paakių kaukių, tad įsigijau korietišas iš Mizon. Iš visų korėjietiškų kompanijų Mizon man apskritai patinka labiausiai, atrodo patikimiausia ir geriausiai tinka mano odai.
Eurovaistinė, pilna kaina 21,59 Eur, mokėjau 16,19 Eur

Rankoms ir kojoms

Tos mažytės pakuotės iš advento kalendorių baiginėjasi tikrai per greit, tad norėjosi nusipirkti kelis kremus papildymui - vienas iš jų reikalingas kiek sunkesnis ir riebesnis. Išsirinkau seną meilę Neutrogena.
Eurokos, 4,49 Eur

Mano vaiko rankų oda stipriai skilinėja nuo vėsesnio oro ir vėjo, vandens ir greičiausiai tam tikro muilo. Skilinėja žiauriai, iki kraujo. Anksčiau taip būdavo ir man, tad žinau, koks skausmingas yra kremo padengimas, visi erzina odą labiau nei be kremo, bet netepti negali, nes nedrėkinama oda skeldėja dar labiau. Vienintelis kremas, kuris vaikui negriaužia yra šis, tad, kartojame.
Camelia vaistinė, 2,99 Eur

Šitas mano manymu, šis turėtų būti lengvesnis rankų kremas, tinkantis šiltėjantiems orams ir dienos metui. Kol kas dar nebandžiau, bet bus smagu išbandyti, ypač, jei kvepia taip, kaip įsivaizduoju. 
Eurokos, 1,49 Eur

Artėja pavasaris ir netrukus prasidės atviresnių pėdų sezonas, prie kurį reikia bent poros savaičių jas paruošti. Paprastai jau balandį ant pėdų dedu šviečiamą kaukę, kad gegužę, jei netikėtai atšiltų, pėdų oda būtų nepriekaištinga. Šį kart pamaniau, kad reikia nusipirkti būtent Parasoftin - smalsumo vedama ją ir bandysiu.
Eurovaistinė, 7,99 Eur

Rankoms II

9. DOUGLAS 4 pusių nagų poliravimo blokelis
Douglas, 6,99 Eur

Douglas, 1,59 Eur

Douglas, 1,59 Eur

Douglas, 2,59 Eur

13. DOUGLAS Collection Emery Board nagų dildė
Douglas, 3,99 Eur

Nors senųjų dar neišmečiau, tačiau jau buvo laikas pasipildyti naujomis dildėmis. Užsakiau kelias mėgstamas ir kelias naujas pabandymui. Kinetics dildės puikios!

Nusipirkau skysto muilo papildymą iš Lidl ir kol kas greičiausiai nieko per daug nediskutuosiu - pirma norisi normaliai išbandyti.
Lidl, 1,79 Eur

Dekoratyvinė

Rinkausi tarp Uoga Uoga ir Idun. Nusprendžiau, kad kol kas noriu išbandyti šitą, pirmiausia dėl to, kad apie ją sužinojau seniau, nei apie Uoga Uoga, jį tikrinau dažniau, dažniau seku atsiliepimus, tad... nusipirkau vasaros sezonui. Ir savaitgaliams. Man patinka, kai ruošiuosi savaitgalį kažkur važiuoti - tuomet veidui užtenka mineralinės pudros ir antakių ir voulia - atrodai puikiai. 
Būtinai papasakosiu, kokie mano įspūdžiai po bandymų.
Eurovaistinė, 39,99 Eur

Vasarą dažniau nei bet kurį kitą sezoną išeinu visiškai be makiažo, bet kai antakių plaukeliai labai šviesūs - neparyškinti atrodo įtartinai, lyg visai jų neturėtum. Tad naudosiu dažus - nusidažei ir kuriam laikui ramybė, kad nebereikia kasdien jų piešti.
Eurokos, 2,39 Eur


Ir nusipirkome vaikišką dantų pastą lygiai tokią pat, kaip ir naudojome prieš tai. Pastebėjau, kad šiuo pereinamuoju laiku, kai turi ir pieninių, ir nuolatinių dantukų, - sunku tinkamą pastą, tad kartojame vieną iš tų, tinkančių variantų.
Maxima, 4,29 Eur
-----------------
Viskas, tokie mano šio mėnesio pirkiniai, kuriais tiesą pasakius labai džiaugiuosi. Nekantrauju daugiau ištestuoti Žiedės paakių serumą ir Idun makiažo pagrindą. Kai kuriuos produktus jau pradėjau naudoti, tad gana greit pavyks apie juos papasakoti ir blogo įrašuose. O kol kas - mėnuo baigėsi ir metas šokti į kitą. Jau rytoj pradėsime balandį nuo baigtų priemonių.




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai

  1. Nežinau, bent man tie antakių dažai nelaiko ilgai... Labai atsibodo jais dažytis, tad jei reikia, tiesiog pasidažau antakių pieštuku iš catrice ir tiek. Beje, ir pirkti jų nebėra (antakių dažų), kuriuos pirkdavau eurokos - buvo rusiški. Visai nesidažyti antakių - ne išeitis, nes mano atveju tada atrodau beveik kaip be jų :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Šitie lenkiški, kol kas dar nežinau kaip laikys, bet na nėra tie dažai ilgalaikis sprendimas. Man vasarą patinka, kai nereikia kasdien pieštis :)

      Panaikinti
  2. Iš mano pirkinių buvo tušas, tiksliau - du, nes pirmasis pasirodė padžiūvęs ir trupėjo, gailėjausi, kad pirkau, be reikalo paskubėjau, tad teko pirkti jau žinomą pamėgtą tušą, jam kaip tik yra nuolaida, tai bent tiek gerai... Noras išbandyti ką nors naujo ne visada pasiteisina :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Papasakokite, kur ir kokį tušą pirkote padžiūvusį?
      O koks jūsų mėgstamas?
      Žinoma, ne viskas visuomet pasiteisina, dėl to iš dalies ir rašau šį blogą - patirtims fiksuoti, ir geroms ir nelabai.

      Panaikinti
    2. eurokos, catrice pure volume mascara :(

      Panaikinti
    3. Jo... esu ir aš nusipirkusi ten sudžiūvusį - neškite grąžinti, jei turite čekį arba mokėjote banko kortele - nekokybiškas prekes keičia arba grąžina pinigus.

      Panaikinti

Rašyti komentarą