#2 Rūbų ir aksesuarų naujienos - pirkiniai: Tally Weijl, Romwe, ebay ir kt. (2017)

Dar vakar pažadėjau jums naują drabužių ir aksesuarų pirkinių įrašą, bet vakar mano mažylis nusprendė, kad nenori miegoti vienas, tad teko miegoti kartu su juo, o kadangi net ir užsnūdęs miegojo neramiai, aš negalėjau, kaip esu įpratusi, praleisti pusę nakties ruošiant jums naują įrašą, kad ir kas tai bebūtų: pirkiniai, apžvalgos, tendencijos ar šiaip, pamąstymai. Tad situacija tokia, kokia yra - naujų drabužių ir aksesuarų įrašą ruošiu šiandien.


Dauguma šiandienos įrašo dalykėlių vis dar bus gana žiemiški arba tarpinio, pereinamojo meto orams tinkamo storio - nieko labai pavasariško čia nebus, na nelabai pavasariško. Galbūt tinkamo ankstyvam pavasariui ir rasite, taip pat šiek tiek vasariškų pirminių. Tačiau šitas įrašas man apvyniotas dar šaltų orų nuotaikomis ir žiemiškomis emocijomis. 😊
P.S. noriu atsiprašyti už savo plaukus - man jie nuotraukose tokie negražūs: pamenant, pasakojau apie plaukų bėdas pavasarį? Tačiau džiaugiuosi, kad pagaliau apsilankiau kirpykloje, nurėžiau visą sprindį. Aišku, dabar jie atrodo trumpi, tačiau gerokai sveikesni, o ir prie šaknų, nebe tokie sukritę, aišku, šiek tiek pašviesinau sruogas, tad jaučiuosi kaip nauja 😀.

OUTWEAR COLLECTION juoda žieminė striukė

Man jau labai labai reikėjo naujos žieminės striukės. Aišku, kad aš turiu kelis paltukus, tačiau, kai iš tiesų labai labai šalta - mano turimi paltukai yra per ploni, o persišaldyti tikrai nenoriu. Paprastai, kasdienėmis dienomis renkuosi dėvėti striukę, su tokiomis gerokai šilčiau, o turint vaiką - gerokai patogiau. Iki šiol dėvėjau raudoną šiltą striukę, tačiau po trijų metų sintetinis pluoštas nuo skalbimo susigulėjo, sušoko į gabalėlius (viduje esantis kamšalas) ir su ja tapo taip šalta, kad ji niekam nebetinka. Net ir kišenės užtrauktukas sugedo - laikas keistis. Ir pamenate, kažkada prisišnekėjau, kad ne, aš jau tikrai nedėviu juodų drabužių, striukių ir batų? Tadam - išsirinkau būtent juodą, kitų spalvų buvo per didelės arba per ilgos. Turint mažą ūgį, drabužių ilgis yra labai svarbus, jeigu jis žemiau kelių, aš visuomet atrodo dar žemesnė, negu esu iš tikrųjų, ta tenka rinktis tokią, kuri būtų trumpa arba vos vos aukščiau kelių.
Tikriausiai, pasižiūrėję į šios striukės sudėtį jūs sakysite - ei, Ingrida, negi negali nusipirkti pūkų kamšalo striukę? Su tokiomis niekad nebūna šalta. Tai žinokite nusipirkti tai aš galiu, bet kaip reiktų nešioti? Aš alergiška plunksnoms - iš karto ima bėgti nosis ir ašaroti akys, o, vaiko džiaugsmui, ima kankinti keliolika minučių trunkantis nepaliaujamas čiaudulys. Taip kad pūkinės pirkti tikrai negaliu - tiesiog negaliu jos dėvėti ir tai žiauriai apsunkina pakankamai šiltos, patogios ir tinkamo ilgio striukės paieškas. Tad įsigijau visus kriterijus geriausiai atitinkantį variantą ir kol kas nešąlu, tikiuosi nešalsiu ir prie stiprios minusinės temperatūros. Kas man nepatinka striukėje? Tai ji labai greitai pritraukia mano katino plaukus, labai greitai - aš jos nespėju valyti, tik nusivaliau ir vėl iš kažkur paslaptingu būdu atsiranda plaukelių ir plaušelių.
Tiesa, pastebite, kad striukė man didoka? Tai va, po apačia vidutinio storio megztukas, o ji man vistiek didoka, ypatingai matosi liemens srityje. Tiesiog, aš pavargau ieškoti 32-34 dydžio drabužių, kurių praktiškai niekur nėra. Gal žinote kur surasti tokio dydžio, gražių? Gyvendama UK apsipirkinėdavau vaikų skyriuose arba Miss Selfridge. Pastarojoje buvo ir 32 ir 34, 36 dydžių drabužiai ir visuomet  rasdavau kažką seksualaus, moteriško, gražaus, ko niekad nerasi vaikų skyriuose. Tad, jei žinot, pakomentuokit apačioje - būtų labai smagu atrasti parduotuvę su man tikrai tinkančiais drabužiais.

Dydis: 36
Sudėtis: išorė - 100% poliesteris; pamušalas 1 - 100% poliesteris; pamušalas 2 - 100% poliesteris; kamšalas - 100% poliesteris; gobtuvo kailis - 85% akrilas, 15% poliesteris; diržas - 78% poliesteris, 22% elastinas
Pirkau: Tally Weijl
Kaina: pilna kaina 69,99 EUR, su nuolaida mokėjau 49,99 EUR


SPUACLOIKAS pilkas dryžuotas megztinis

Didelio, oversized dydžio megztiniai, palaidinės ir kiti dalykai užkniso juodai. Aš rimtai, žiauriai pavargau nuo oversized, į kuriuos pasižiūrėjus parduotuvėse darosi vis sunkiau, o pasirinkimo su normalaus aptempimo drabužėliais labai maža. Rimtai, norint pasidaryti oversized, aš galiu nusipirkti dydžiu didesnį megztuką arba ištraukti kažką iš spintos, kai tilpau į 36 dydį, bet bijodama parodyti figūrą, pirkdavau 38 dydį.
Tally Wear užmačiau šitą megztuką-palaidinę ant manekeno ir rinkausi tarp pilkos ir baltos spalvų. Paprastai be jokių abejonių būčiau pirkusi baltą, bet baltų pas mane labai daug, o ir ta balta parduotuvėje kažkokia labai nuskalbta ir nešvari atrodė, tokia papilkėjusios baltos spalvos. Žodžiu, pasiėmiau pilką ir nė kiek nesigailiu - gal spalva ne mano, tačiau man patinka apvalus priekis ir nugala, iškirpti šonai, apvali apykaklė - man šita labai dailiai gula ant kūno, paryškindama tai ką reikia.

Dydis: XS
Sudėtis: 87% akrilas; 8% poliamidas/ nailonas; 2% poliesteris; 2% elastanas; 1% metalo pluoštas
Pirkau: Tally Weijl
Kaina: 17,99 EUR


Baltas, ilgomis rankovėmis megztinis su suvarstomais raišteliais

O čia vienas iš to tipo megztinių, kokius paprastai perku ir pirkdavau anksčiau: laisvas ir visiškai neparyškinantis liemens ir žinoma - baltas. Šitą aš užsisakiau iš Romwe - jis labai jaukus, minkštas, malonus liesti. Man labai patinka ta suvarstoma detalė, dėl kurios iš proto dabar eina dauguma merginų. Ar jūs turite panašaus suvarstymo megztuką savo spintoje? Va va, ką aš ir sakau. Aišku, gilūs skeltukai šonuose priduoda ne visiškai užmaskuotos figūros vaizdą, paryškina formas, o skeltukai rankose? Man jų ir galėtų nebūti, tokie nei reikalingi, nei nereikalingi.
Gamintojas sako, kad vienas dydis tiks visom, taip ir turėtų būti, iki kokio XL, nes įsivaizduoju, kad jau L dydis turėtų būti aptemptas ir šiaip, nors drabužis šiek tiek tamposi, nemanau kad tiks visoms.
Vienintelis mano akimis minusas yra tas, kad megztukas iš vidaus šiek tiek kandžiojasi, todėl po juo reikia būtinai vilktis palaidinę, a, ir gal mano ūgiui jis šiek tiek per ilgas. Tačiau visa kita- super, nežinau, man labai patiko, o pastaruoju metu dėviu labai labai dažnai, na praktiškai visuomet, kai nenoriu paryškinti savo talijos.

Dydis: vienas dydis
Sudėtis: 80% poliamidas; 20% triušio kailis
Pirkau: Romwe
Kaina: $16.89 (15,92 EUR)


Burgundiškos spalvos, dryžuotas trumpas megztukas-palaidinė

Labai paprastas, trumpas, bent jau man tai yra trumpo ilgio megstukas su 3/4 ilgio rankovėmis. Nežinau, ar dėl spalvos, bet tikriausiai dėl dryžuotos medžiagos man jis toks paprastutis, aš jį dėvėčiau nebent po kitais drabužiais arba tik namuose. Na realiai vertinant, pasižiūrėjus į jį tikrai nieko labai ypatingo. Aišku, aš norėjau kažko paprasto, bet nuotraukoje man atrodė geriau. 😏
Šiaip labai patogus, maloniai priglunda prie kūno, tik, dėl savo išvaizdos man tai grynai naminis megztukas.

Dydis: vienas dydis
Sudėtis: 65% medvilnė; 35% poliesteris
Pirkau: Romwe
Kaina: $12,80 (12,07 EUR)


Juoda Fedora skrybėlė

Jeigu mane sekate Facebook paskyroje, ten jūsų klausiau, ką manote apie mano skrybėlę - kepurę ar kaip kitaip pavadinsi. Iš ties, mano mielosios, tai pirmoji mano Fedora, iki šiol aš tokių nedėvėjau ir net neįsivaizduoju, man tinka ar visgi nelabai? Man atrodo visai įdomu ir smagu, belieka surasti, su kuo ją derinti. 😊

Dydis: vienas dydis
Sudėtis: 100% akrilas
Pirkau: Romwe
Kaina: $5,60 (5,28 EUR)


Rusvai gelsva, dryžuota palaidinė-megztukas su plačia apačia

Tokio tipo palaidinė mano norų sąrašuose buvo gana ilgą laiką - aš vis bandžiau įsivaizduoti, kaip ji tiks mano figūrai, kiek ją paryškins, kaip man tiks, ar patiks, ar suteiks išvaizdai kažką naujo? Tai aš esu pakankamai nustebinta, nes man ji iš tiesų patiko: patiko labai kokybiška medžiaga, ar audimas, kaip čia reiktų tiksliau? Palaidinė/megztukas tvirtas, neišskydęs, turi pakankamai aiškią formą.
Nuo liemens megztukas pradeda platėti ir pilvo srityje sudaro tarsi sijonėlį, tarsi raukinuką. Viskas būtų super, ir manau tikrai gerai tiktų mano figūrai (o ir atsikišusį pilvuką toks gerai užmaskuoja), tik man norėtųsi, kad nuo krūtinės drabužėlis būtų šiek tiek labiau suimtas. Dabar atrodo laisva ir šiek tiek per daug platu. Kita vertus, jei dydis tinkamas visoms (nelabai tikiu, kad visoms, geriausiu atveju L, nors ir turi tamprumo), todėl gal nereiktų tikėtis labai tikslaus gulimo. Galbūt reiktų nešti siuvėjai pasiaurinti, jei tai įmanoma? Žodžiu, šituo labai džiaugiuosi. 💛

Dydis: vienas dydis
Sudėtis: etiketės su sudėtimi, dydžiu ar kita informacija nebuvo
Pirkau: Romwe
Kaina: $22,05 (20,78 EUR) - dabar jis parduodamas vos už $7,89!


SPUACLOIKA violetinis megztinis

Ir paskutinis plonas megztinis iš Tally Weijl, dėl kurio spalvos aš šiek tiek abejojau. Tačiau jis toks minkštutis, toks švelnutis... ir labai patiko ta palti/ giliai apvali kaklo iškirptė. Aišku, po tokia tikrai nepasivilksi maikutės - viskas iš karto matosi. Žiūriu aš šiandien į šitą palaidinę ir matau, na gal spalva ir ne visai mano, bet man ji patinka.

Dydis: XXS
Sudėtis: 89% akrilas; 9% poliamidas/ nailonas; 2% elastanas
Pirkau: Tally Weijl
Kaina: pilna kaina 17,99 EUR, mokėjau 12,99 EUR


BELLISSIMA "Micro" 50 den pėdkelnės ("Antracite")

Visai nesenai tvarkiausi pėdkelnių skyrelį, ir supratau, kad neskaičiuojant tų, kurias įsigijau praeitą kartą, aš visiškai neturiu pėdkelnių, jokių. O žinant, kaip greitai jos plyšta, turėti kelias atsargines, tiesiog privaloma. Šimtas metų, kai neturiu tamsiai pilkų pėdkelnių - tokios smagiai atrodo prie tamsaus sijono ir suteikia visai kitokią išvaizdą. Kokybė jų normali (aišku, man labiau patinka Pompea, tačiau ir Bellissima tikrai neblogos).

Dydis: 1/2 - XS/S
Sudėtis: 90% poliamidas/nailonas; 10%  elastanas.
Pirkau: Maxima
Kaina: 3,76 EUR


BELLISSIMA "Riposante" 40 den pėdkelnės ("Nero")

Juodos pėdkelnės, be kokių neišsiverčiu nė vieną žiemą: jos atrodo kokybiškos, porą kartų dėvėjau, tai priglunda labai gerai, gula gražiai. Šitos, nuo viršuj esančių skiriasi tuo, kad tarp kojų turi medvilnės įsiuvą (tai bet kokios pėdkelnės - jei turi truputį medvilnės, jis visuomet bus įsiuve). Šitos man patinka, tik reiktų pasižiūrėti kūno spalvos pavasariui.

Dydis: 1/2 - XS/S
Sudėtis: 88% poliamidas/nailonas; 10%  elastanas; 2% medvilnė
Pirkau: Maxima
Kaina: 3,47 EUR


BELLISSIMA "Basic" 20 den pėėdkelnės ("Visone")

Plonytės pėdkelnės, tačiau apsipirkau su spalva - norėjau kūno spalvos, nusipirkau rudas. Gaila, nes net ir su geru įdegiu vasaros metu man jos bus šiek tiek per tamsios. Šios pėdkelnės taip pat turi įsiuvą, prie kojų priglunda gražiai, tačiau dėl stambesnio mezgimo rašto jos tikrai nėra nepastebimos.

Dydis: 1/2 - XS/S
Sudėtis: 88% poliamidas/nailonas; 10%  elastanas; 2% medvilnė
Pirkau: Maxima
Kaina: 2,09 EUR


ORI "Madame" 40 den pėdkelnės ("Neutro")

Šitos man labai patinka: jos yra beveik nematomos, turi labai patogų įsiuvą ir visiškai atitinka natūralią mano odos spalvą. Apskritai šios kompanijos pėdkelnes aš mėgstu ir anksčiau pakankamai dažnai pirkdavau (kai dažnai dėvėdavau sijonus), todėl žinau, kad nusivylimo su tinkamai parinktu dydžiu ir spalva, nepatirsiu.
Man atrodo kuriam laikui pėdkelnėmis apsirūpinta 😊

Dydis: 2 - S
Sudėtis: 79% poliamidas/nailonas; 18%  elastanas; 3% medvilnė
Pirkau: Maxima
Kaina: 3,99 EUR


Rožinis - pilkas liemenėlės ir kelnaičių su juostele komplektas

Aš labai ilgai galvojau: rodyti ar nerodyti? Tada dar ilgiau galvojau - fotografuotis apsivilkus ar ne? Galiausiai šiam kartui priėmiau sprendimą parodyti, bet ne ant kūno. O kaip bus ateityje? Nežinau ar rodysiu, nežinau ar būsiu apsivilkusi - tema, kurią dar reikia daug ir ilgai apgalvoti.
Šita liemenėlė ir kelnaitės parduodamos atskirai, ne komplekte, tačiau aš mėgstu derinti savo apatinius, todėl stengiuosi išsirinkti taip, kad sudarytų komplektą. Kelnaitės su juostele yra žemo liemens bet deja, tikrai nėra mano mėgstamiausias dalykas, bet įprastų nebuvo, o šitos liemenėles pakeliamasis efektas (Super Push up mega Lift) - nerealus, mano krūtinė joje tobulai pakelta, gražiai suformuota, todėl liemenėlės būtinai būtinai norėjau.

Dydis: liemenėlės 75B; kelnaičių XS
Sudėtis:
liemenėlės: kaušelių išorė - 84% poliamidas, 16%  elastanas; šonų išorė - 84% poliamidas, 16% elastanas; nėriniai - 79% poliamidas, 21% elastanas; šonų vidus - 100% poliamidas; kaušelių vidus - 100% poliesteris.
kelnaičių: išorė - 83% poliamidas, 17%  elastanas; tinklelis - 88% poliamidas, 12% elastanas; nėriniai - 80% poliamidas, 20% elastanas; įsiuvas - 100% medvilnė.
Pirkau: H&M
Kaina: liemenėlės - 14,99 EUR; kelnaičių - 5,99 EUR


Gėlėtas liemenėlės ir kelnaičių komplektas

Kai pamačiau šitą liemenėlę, o paskui ir radau kelnaites, apsalo širdis; šitas rinkinukas man toks pereinamojo sezono puošmena, kartu lengvai, jaunatviškai moteriškas... Nežinau, tiesiog mano akiai jis labai labai gražus. Aišku, visa tai yra sintetika, kurios šiaip jau stengiuosi vengti, tačiau kaip ir kelnaičių su juostele, taip ir sintetinių apatinių nesirenku kiekvienai dienai, todėl manau turėtų būti viskas gerai.

Dydis: liemenėlės 75B; kelnaičių XS
Sudėtis:
liemenėlės: nėriniai - 100% poliamidas; išorė - 76% poliamidas, 24% elastanas; kaušelių vidus - 100% poliesteris.
kelnaičių: nėriniai - 100% poliamidas; išorė - 76% poliamidas, 24%  elastanas; įsiuvas - 100% medvilnė.
Pirkau: H&M
Kaina: liemenėlės - 17,99 EUR; kelnaičių - 7,99 EUR


CATRICE "Kaviar Gauche" limituoto leidimo kolekcijos juoda kosmetinė

Šita kosmetinė mano žvilgsnį patraukė dar žiemą, kai kolekcija pasirodė mūsų lentynose. Tačiau mokėti pilną kainą pagailėjau ir kažkodėl pagalvojau, jei jau bus lemta įsigyti - įsigysiu, jei pataikysiu ant kokios nuolaidos. Ir ką jūs manot - buvo!
Pačios kosmetinės blizgumas, auksinės detalės traukia akį ir atrodo labai maloniai. Vienintelis dalykas, galbūt užrašas ant kosmetinės galėtų būti kitoks? Tačiau iš esmės man ji labai patinka, ir jau kuris laikas, beveik nuo įsigijimo dienos, gyvena mano rankinėje.

Pirkau: Eurokos
Kaina: pilna kaina 5,19 EUR, mokėjau 3,37 EUR


Spalvingi, akmenukais puošti auskarai

Sakiau, kad nieko pavasariško nebus? Melavau - va kokius ryškius auskarus nusipirkau šiltiems orams. Kokybė visai nebloga, manęs nealergizuoja, todėl vos atšilus orams skubėsiu juo pasipuošti. 😊

Sudėtis: metalo lydinys, derva, spalvoti akmenukai
Pirkau: ebay.com
Kaina: $1.05 (0,99 EUR)


Aukso spalvos auskarai, nusagstyti spalvotais akmenukais

Kaip gražiai šitie atrodo, kai norisi kažko neiššaukiančio, bet puošiančio... Man jie labai patinka, tik bėda ta jog jie beproto greitai sudirgina ir sualergizuoja mano odą, tad geriausiu atveju galiu dėvėti 1-3 valandas.

Sudėtis: metalų lydinys, iš kurio pašalintas nikelis (hmmm, tada neturėtų alergizuoti) + kristaliukai
Pirkau: ebay.com
Kaina: $2,29 (2,16 EUR)


Sendinto aukso spalvos auskarų rinkinys iš 6 porų

Šitų auskarų po vieną tikrai nefotografavau, ir dar net nesu visų išbandžiusi, man labai patiko auskariukai su juodomis ir raudonomis akutėmis, gal dėl to, kad spalvotų auskarų nešioju nedaug? Šiaip tai tikrai matosi, kad kokybė nėra nepriekaištinga, tačiau jei ir toliau nejausiu alergijų, tuomet bus verta dėvėti tiesiog kaip kasdienius auskarus.

Sudėtis: nenurodyta
Pirkau: Romwe
Kaina: $2,29 (3,76 EUR)


Retro stiliaus moteriški ir vyriški saulės akiniai

Man jau kuris laikas knieti išmėginti įvairiausias saulės akinių formas, ir pasiūrėėti, kaip jos atrdo ant veido. Pas pardavėją šitie akiniai atrodė beveik baltos spalvos, o kai gavau iš pardėvėjo - sėdėjau kuris laikas apštalusi ir galvojau - ką aš čia užsisakiau? Žiauriai pigiai atrodo rėmelis, o ir patys akiniai neatrodo, kad būtų tvirti.

Pirkau: ebay.com
Kaina: $1.45 (1,37 EUR)


Katės akies akinių forma su aukso spalvos rėmeliu

Nežinau bet čia man atrdo tragedija rūtų darželyje - tad tikriausiai katės akie akinių forma yra skirta visiškai ne man. 😅

Pirkau: ebay.com
Kaina: $3,49 (3,29 EUR)


Veidrodiniai, retro stiliaus apvalūs akiniai

Ir jei jau kalbam apie saulės akinius, šitie man tiko labiausiai. O ką manote jūs? Pasidalinkite savo nuomone 😉

Pirkau: ebay.com
Kaina: $1.89 (1,78 EUR)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Viskas, tokie buvo mano pirkiniai ir gauti dalykiukai iš užsienio. Šiam kartui lekiu pailsėti, tikriausiai susitiksim vėliau, manikiūro įraše. 😉




Ačiū, kad skaitote,
Ramaus sekmadienio,
Gėlėta kosmetinė

Komentarai