BIELITA "Pro Manicure" rankų šveitiklis profesionaliam naudojimui su keratinu, jūros dumblių kompleksu, levandų, vynuogių kauliukų ir avokado aliejais

Rankų šveitiklis mano nuomone tikrai nėra būtina priemonė kiekvienos moters kosmetikos spintelėje. Tačiau, tai puikus produktas rankų SPA bei rankų odos palepinimui. Tik įsivaizduokite, nulakuojate nagus gražiausiu turimu atspalviu, o rankų oda, net ir panaudojus geriausią rankų kremą neatrodo puikiai... Tam, kad mano manikiūras būtų nepriekaištingas, o rankų oda tobula - aš kiekvieną savaitę pasilepinu rankų šveitimo procedūra.

Tikriausiai ne kartą esu sakiusi, kad mano mylimiausias rankų šveitiklis iš Salon System yra visiškai nepasiekiamas produktas Lietuvos rinkoje. Ir ne tik dėl to, kad neparduodamas Lietuvoje - parsisiųsti tikrai galima. Ne, jis skirtas profesionaliam naudojimui ir taip lengvai internetu jo neįsigysi. Ieškojau kokį milijoną kartų ir ten, kur galima įsigyti - nesiunčia į Lietuvą. Et, tad tenka ieškoti mūsų rinkoje esančių variantų, šį kartą metas pakalbėti apie baltarusišką Bielita rankų šveitiklį, vėlgi, skirtą lyg ir profesionaliam naudojimui, tačiau įsigyti jį gerokai paprasčiau negu jau minėtą mano mylimą Thai Scrub. Tad kviečiu tave paskaityti, kas ir kaip, kokia mano nuomonė ir ar kartočiau.

"Jei jūsų laivas neatplaukia, plaukite jo pasitikti"
Jonathan Winters


Produktas: BIELITA "Pro Manicure" rankų šveitiklis profesionaliam naudojimui su keratinu, jūros dumblių kompleksu, levandų, vynuogių kauliukų ir avokado aliejais
Gamintojas: SP "Bielita". Pagaminta Minskas, Baltarusija
Paskirtis: nušveisti negyvas odos ląsteles, gaivinti, atjauninti rankų odą
Tinkamas tipas: visiems
Labiausiai patiko: jaučiamas poveikis
Labiausiai nepatiko: kvapas ant odos išlieka per ilgai
Tūris: 300 ml
Kaina*: 8,19 EUR
Kur galima įsigyti: Martina

Ką žada gamintojas: Efektyviai atgaivina ir jaunina rankų odą. Sudėtyje esantys 18 vertingų komponentų, kurie maitina ir rūpinasi rankų oda. Priemonė prisotina rankų odą naudingais mikro ir makroelementais.
Naudojimas: nedidelį kiekį priemonės, masažiniais judesiai tepkite ant rankų odos. Priemonės likučius nuplaukite vandeniu arba nuvalykite servetėle.


Pirmiausia apie produkto pakuotę. Man patinka baltas plastikinis buteliukas su minimaliu, gana švariu dizainu, man patinka buteliuko forma, ir man labai patinka labai patogi, dozavimą palengvinanti pompa, kuri iki šiol nei užsikirto, nei užsikimšo, nei kaip kitaip mane nuvylė - veikia puikiai. Galbūt mane šiek tiek erzina kirilica raštmenimis, tikriausiai baltarusiški, užrašai - man būtų gražiau jei jų nebūtų, tačiau čia jau mano asmeniškumai, kurie kažkam kitam gal atrodo visai faini ir patinka.

Kvapas. Malonus, kosmetinis kvapas, kuris galbūt kažkiek ir primena profesionalų naudojamų priemonių kvapus. Sakyčiau kvapas malonus, aš juo mėgaujuosi kas kartą šveičiant rankas. Deja, tačiau man pasirodė kad kvapas išlieka per ilgai, mat jau gerokai po šveitimo, kai lakuojuosi nagus, dar tebejaučiu tą kvapą. Tad tikriausiai reiktų kvapą apibūdinti kaip intensyvų arba bent jau intensyvesnį nei dauguma mano naudotų šveitiklių.

Konsistencija. Šveitiklis baltas, tirštos konsistencijos su vidutiniu kiekiu šveičiamųjų grūdelių. 


Sudėtis: Aqua, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, PEG-75 Stearate, Ceteth-20, Steareth-20, Polyethylene, Paraffinum Liquidum, Ethylhexyl Stearate, Glycerin, Dimethicone, PPG-15 Stearyl Ether, Silica, Caprylyl Methicone, Cetearyl Alcohol, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Cyclomethicone, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/ VP Copolymer, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil, Tocopheryl Acetate, BHT, Isopropyl Myristate, Methylparaben, Parfum, Propylparaben, Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Collagen, Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Wheat Gluten, Sea Salt, Palmaria Palmata, Enteromorpha, Himanthalia Elongata, Ulva Lactuca, Porphyra Umbilicalis, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Lavandula Officinalis (Lavender) Flower Oil.


Poveikis. Iš pradžių man atrodė, kad šveičiamųjų grūdelių bus gerokai per mažai, o šveitimas bus pernelyg švelnus. Tačiau turiu pasakyti, kad šveitimas puikus, buvau nustebinta efektyvaus šveičiamojo efekto. Jis maloniai ir pakankamai švelniai šalina negyvas ląsteles, o po nuplovimo vandeniu - rankų oda ir šviesesnė, ir gerokai lygesnė, ir neįtikėtinai švelni, kaip kūdikio odelė. To ir reikia tikėtis iš geros kokybės šveitiklio. Mane Bielita nustebino - nesitikėjau tokios kokybės, skalsaus produkto ir malonaus naudojimo. Ir ne, priemonė tikrai nemaitina ir nepuoselėja rankų odos - naivu būtų tikėtis (čia tas pats, kaip iš dušo želė tikėtis maitinamojo efekto). Tačiau šveitiklis atlieka savo funkcijas visu 100 procentų. Žinokit man jis patiko, nesitikėjau pirkdama, bet labai patiko!




Ačiū, kad skaitote,
Gėlėta kosmetinė
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visada galima rasti gaminio akcijas, per kurias produktus galite įsigyti pigiau. Taip pat, nenurodau jums galutinės, aukščiausios kainos, kadangi neturiu galimybės palyginti visų produkto pardavimo vietų.

Komentarai