7th HEAVEN "Pulped Papaya" plaukų kaukė, suteikianti spindesio

Aš nelabai mėgstu vienkartinių plaukų kaukių. Kažkaip man nepatinka nuplėšti, sunaudoji, meti, o kartais ir efekto vertinimas nėra labai jau rimtas. O kaip žinoti ar patiko? Pirkti ir pirkti kas antrą dieną? Ar kas kartą naudoti vis kitą? Žodžiu: neekonomiška, nepatogu, teršiam aplinką ir šiaip, man tiesiog nepatinka. Todėl neįsivaizduoju, kokiai avantiūrai aš pasidaviau tą kartą, kai mano namuose atsirado Montagne Jeaunesse arba 7th Heaven plaukų kaukė? Man atrodo aš susigundžiau po gražių Algimantės (iš Gėda Pelėda kanalo) žodžių. Nors šiaip jau tokios kaukės, bet et, pamatau kažką ir būtinai prisireikia ir tau. Žiūrim, kaip man patiko ir ką apie ją galvoju.

"Disney filmukai man suteikė nerealius gražių plaukų lūkesčius"
Citata, autorius nežinomas


Produktas: MONTAGNE JEUNESSE/ 7th HEAVEN "Pulped Papaya" plaukų ir šaknų kaukė, suteikianti spindesio
Gamintojas: "Montagne Jeunesse". Pagaminta Swansea, Anglija
Paskirtis: atkurti, atgaivinti, suteikti žvilgesio ir gyvybingumo 
Tinkamas tipas: silpniems, pilkiems, gyvybingumą praradusiems plaukams
Labiausiai patiko: suteikia plaukams glotnumo, slidumo efektą
Labiausiai nepatiko: itin stipraus žvilgesio efekto nebuvo
Tūris: 25 ml
Kaina*: 1,49 EUR
Kur galima įsigyti: Eurokos

Ką žada gamintojas: Atkuria ir atgaivina silpnus plaukus ir plaukų šaknis. Skirta silpniems ir pilkiems, gyvybingumą praradusiems plaukams prižiūrėti. Sudėtis papildyta augaliniais aliejais ir papajos vaisių ekstraktu. Drėkina plaukų šaknis, kontroliuoja garbanas sugrąžina plaukams prarastą žvilgesį ir gyvybingumą. 
Naudojimas: Ištrinkti plaukus šampūnu. Tepti kaukę ant švarių ir drėgnų plaukų, tolygiai paskirstyti per visą plaukų ilgį, nuo šaknų iki galiukų. Palaukti 1-5 min, nuskalauti vandeniu. Naudoti 1 kartą per savaitę. 


Vienkartinė kaukės pakuotė pagaminta iš plastiko ir yra šiek tiek didesnė nei kitos kompanijos kaukės, skirtos veido odai, tad sumetus vienkartines kaukes man nesunku atskirti, kuri veido odai, o kuri plaukams. Nors Montagne Jesunesse niekuomet nepasidavė madingajam minimalistiniam stiliui, tačiau pakuotės mane žavi: jos visuomet atrodo "skaniai" akims, pilnos vaisių ir uogų paveikslėlių; skoningai atrodo ir visuomet traukia akį tarp kitų parduotuvėje esančių prekių. Be to, man niekuomet nereikia ieškoti jokios papildomos informacijos - viską randu ant pakuotės. Tad vėlgi, kalbėdama apie šio gamintojo pakuotes norisi pasakyti - bravo, mano pagyros! 👏Norisi imti ir naudoti!  

Kvapas. Kaukės kvapas vaisinis, kvepia saldžiais vaisiais. Jeigu tik atsiminčiau, kaip kvepia papajos, būtinai pasakyčiau, ar kvapas papajų, ar visgi ne. Šiuo metu galiu pasakyti tik tiek, kad tai saldus, vaisinis kvapas. Ir kol kaukė ant plaukų - kvapą jaučiu aiškiai, bet praėjus 2-3 valandoms po plaukų plovimo - jokio kaukės aromato pėdsako mano plaukuose jau nebėra.

Konsistencija. Lengvai oranžinės spalvos produkto konsistencija man priminė tirštesnio plaukų kondicionieriaus konsistenciją. Gana lengvas, minkštas ir nelabai tvirtas produktas nelabai man primena kaukės konsistencijos, bent jau ne tas, kurias paprastai naudoju.


Sudėtis: Aqua, Cetearyl Alcohol, Brassicamidopropyl Dimethylamine, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Coco-caprylate, Aspartic Acid, Cetearyl Glucoside, Parfum, Sodium Benzoate, Benzyl Alcohol, Citric Acid, Glycerin, Carica Papaya (Papaya) Seed Oil, Panthenol, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Carica Papaya (Papaya) Fruit Extract, Lycium Chinense (Goji berry) Fruit Extract, Potassium Sorbate, Citronellol*, Geraniol*, Hexyl Cinnamal*, Butylphenyl Methylpropional, Limonene*, Linalool*, CI 15985, CI 14700*.
*iš natūralių eterinių aliejų


Poveikis. Naudojimas paprastas: ant šampūnu išplautų plaukų tepu kaukę. Labai smagu, kad tai produktas ne tik plaukams, bet ir plaukų šaknims, todėl gaminį reikia tepti nuo galvos odos iki pačių plaukų šaknų galiukų. Laikau kelias minutes, tačiau laikmačio vonioje neužstatau, tad nežinau, ar tai 1 ar 5 minutes? Manyčiau, kad apie 3-5 minutes. Paskui išskalauju likučius vandeniu ir viskas. Tiesa, tų likučių kažkiek nebėra - didžiąją dalį kaukės mano plaukučiai labai greitai "suvalgė". Besočiai, visi produktai, jei jie netepami saujomis yra surynami mano šviesių kasų. 😁

Jau išsklaujant plaukus pastebiu, jog jie labai glotnūs, slidūs, tačiau visiškai neapsunkinti, na nėra labai stipriai apsunkinti: tik tiek, kiek reikia. Labiausiai tikėjausi pamatyti akinantį plaukų spindesį, bet to spindesio man pasirodė mažoka. Mažoka ir maitinimo, manau plaukai laisvai būtų "suvalgę" antra tiek, kiek uždėjau kaukės ant plaukų.

Išdžiūvę plaukai tapo švelnūs, minkšti, maloniai lengvi. Aš paprastai leidžiu plaukams išdžiūti natūraliai, galbūt dėl to jie prarado dalį to glotnumo, kurį jaučiau kol jie buvo visiškai šlapi. Tačiau efektas plaukams man visai patiko. Kaip vienkartinės kaukės. Nežinau, galbūt jei naudočiau ilgesnį laiką, pastebėčiau kažkokius stipresnius, intensyvesnius poveikius plaukams? O dabar, jei visuomet jausčiau va tokį efektą kaip dabar - kaukės tikriausiai nepirkčiau. Buvo malonu, bet visuomet tikiuosi stipresnio kaukės poveikio, o man jis pasirodė tiek stiprus, kiek mano kondicionierius.




Ačiū, kad skaitote,
Malonaus vakaro,
Gėlėta kosmetinė
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visada galima rasti gaminio akcijas, per kurias produktus galite įsigyti pigiau. Taip pat, nenurodau jums galutinės, aukščiausios kainos, kadangi neturiu galimybės palyginti visų produkto pardavimo vietų.

Komentarai