L'OCCITANE "Arlésienne" tualetinis vanduo moterims

Aromatai... Šį kartą apie pavasarišką kvapą iš L'Occitanne. Labai tikiuosi vėl grįžti į normalias vėžes ir kas mėnesį jums ne tik planuoti, bet ir iš tiesų papasakoti apie kažkurį savo kolekcijos kvapą. 2016 metais planai liko planais ir apie kvapus kalbėjau tik kelis kartus. 😞 Bet, Nauji metai, nauja pradžia, ir šiais kalbame jau apie antrą mano turimą aromatą. 

Aksominės rožės, paslaptingos našlaitės ir puošnios šafrano natos... skamba labai gundančiai ir viliojančiai. Pastaruoju metu naudoju nuolat, metas šiek tiek papasakoti.

"Malonu gauti gėlių, kai gali užuosti jų kvapą"
Lena Horne


Produktas: AROMATAI: L'OCCITANE "Arlésienne" tualetinis vanduo moterims (EDT)
Gamintojas: "L'Occitane en provence". Pagaminta Prancūzijoje
Kaina*: priklausomai nuo tūrio:
7,5 ml - 8,50 EUR
75 ml - 60,00 EUR
Kur galima įsigyti: L'Occitane parduotuvėse arba internetu ČIA
Leidimo metai: 2014 metai
Aromato kūrėjas: Karine Dubreuil
Kvapo kategorija: gėlių-pudrinis

Gamintojo aprašymas: Kai kvapų simfonijoje susitinka elegantiškos, aksominės rožės, paslaptingos našlaitės ir puošnios, prieskoninės šafrano natos, gimsta unikalus, gundantis, moteriškas gėlių aromatas. Tualetiniame vandenyje „Arlésienne“ dera natūralus šafrano ekstraktas ir rožės iš Provanso bei našlaičių absoliutas iš Graso.


Viršutinė nata: mandarinas, šafranas
Širdies nata: rožė, pakalnutė
Apatinė nata: našlaitė, santalmedis, balta mediena, kvapioji tongapupė


Sudėtis: Alcohol, Aqua/ Water, Parfum/ Fragrance, Crocus Sativus Flower Extract, Rosa Centifolia Flower Extract, Viola Odorata Extract, Viola Odorata Leaf Extract, Glycerin, Ethylhexyl SalicylateButyl Methoxydibenzoylmethane, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Alpha-Isomethyl Ionone, Limonene, Coumarin, Linalool, Citronellol, Citral, GeraniolCI 19140/ Yellow 5 Lake, CI 17200/ Red 33.


Pakuotė. Pirmiausia aš turiu mini, mažiausią kvepalų pakuotę, tačiau ji nuo pilno dydžio skiriasi tik tuo, kad neturi kvepalams būdingo purkštuko ir yra dozuojamas tiesiog atsukus dangtelį ir tepant aromatą pirštu, o ne užpurškiant ant odos. 

Stiklinis buteliukas mažytis, stačiakampio formos. Man labai patinka minimalus dizainas ir iškilios detalės: ant šono įspaustas kompanijos pavadinimas ir gėlių motyvai priekyje. O ir rožinio aukso spalvos dangtelis čia atrodo labai skoningai ir dailiai. Nežinau, manau tiesiog neįmanoma nemylėti kompanijos pakuočių.

Visas šis grožis buvo sudėtas į ryškiai rožinio kartono dėžutę, kuri gerokai ryškesnė ir spalvingesnė nei buteliukas: čia matome ir aukso spalvos žerėjimą ir gėlių motyvus šonuose ir visą reikalingą informaciją gale. Prisipažinsiu, išorinė pakuotė man nelabai, o buteliukas - superinis. 👍

Paveikslėlis iš ČIA

Kvapas. Nežinau, kas pastaruoju metu darosi mano uoslei, bet su L'Occitane kvapais neužuodžiu kiekvienos paskiros natos. Pirmiausia mano uoslę pasiekia citrusiniai mandarino, kurie man nelabai primena mandariną, tiesiog citruso kvapai ir šiek tiek egzotiškas prieskonių kvapas, kas pasirodo turėtų būti šafranas. Nežinau, šafrano, kaip prieskonio namuose nenaudoju, todėl jo kvapo natos dar nelabai pažįstu. 😑 Pirmą įspūdį labai greitai pakeičia visiška kvapo priešingybė - pudruotos sunkios, šiek tiek muilo kvapą primenančios rožės su gėlių šleifu, kuriame aiškiai jaučiasi sunkokas našlaitės kvapas. Beje, pakalnutės, kurios šiaip jau nemėgstu, aš neužuodžiu, arba jos natos labai gražiai įsikomponuoja į kitų kvapų dermę. O galiausiai tualetinio vandens natų simfoniją vainikuoja sunkios medienos natos. 

Mano nuomone, kvapas labiau tinkamas:
     ☁ pavasario sezonui;
     ☄ dienos metui.

Aromatas mane stebina ilgesniu, nei kiti kompanijos kvapai, išlikimo laiku. Jei su kitais kvapais kvepėdavau valandą ar dvi, tai čia kvapą užuodžiu apie 4 valandas, kas yra tikrai ilgai. Aišku, vertinant tik kompanijos kvapų asortimento mastu. O va šleifo aromatas neturi, kaip ir kiti kvapai, užsiuodžia tik prie pat odos - jei uostome nuo odos paviršiaus ar kitas žmogeliukas yra labai arti mūsų. Kiek tai prancūziška, aš nežinau, bet rafinuota - tikrai ne visuomet norisi kvepėti kelis metrus aplink. O pastaruoju metu man labai dažnai norisi subtiliai ir lengvai kvepėti, o ne jaustis apgulta sunkaus aromato debesies. 😄


"Arlesienne" kvapas man labiausiai patinkantis aromatas iš L'Occitane kompanijos - matyt jis mano asmenybę atitinka labiausiai. Iš tiesų, tai, kad kvapas man labai patiko, mane nustebino, mat aš tikrai nesu rožių kapų mėgėja ir paprastai labai atsainiai reaguoju į kosmetiką ir kvepalus su rožių kvapu. Su šituo gi, rožės kvapą dailiai ir subtiliai papildo ir sunkesnės našlaitės ir prieskoninis šafranas ir sunki, svorio aromatui duodanti mediena. Pasikvėpinusi Arlesienne aš jaučiuosi moteriška, subtilesnė, elegantiškesnė, žavesnė - tokia mini prancūzaitė (cha-cha, na beveik 😁), tačiau tai tikrai nėra labai jaunų mergaičių kvapas, netgi sakyčiau netiks paauglėms. Tai visai ne žaismingas aromatas ir kvapo pudriškumas mano galvoje modeliuoja moters, kuri jaunatviška, tačiau žinanti ko nori, žavi, tačiau rafinuota, lengva, tačiau elegantiška, įvaizdį. Mmmm... tikriausiai tai vienintelis L'occitane kvapas, kurį su mielu noru įsigčiau dar kartą. 💗

P.S. kvapo pakuotė šiemet buvo pakeista, o kartu ir kelios aromatų natos, todėl būtinai reiktų pasižiūrėti, kaip kvapas atrodo, tiksliau pauosti, koks jis yra dabar. Tačiau tikiu, kad pasikeitė labai nežymiai. 😊

Aromatas panašus į:
- CHLOE "Love, Chloe Eau Florale"
- L'OCCITANE EN PROVENCE "Delice des Fleurs"
- EAU JEUNE "Fleur à Fleur"




Ačiū, kad skaitote,
Linkiu rafinuoto ir lengvo pavasario,
Gėlėta kosmetinė
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visada galima rasti gaminio akcijas, per kurias produktus galite įsigyti pigiau. Taip pat, nenurodau jums galutinės, aukščiausios kainos, kadangi neturiu galimybės palyginti visų produkto pardavimo vietų.

Komentarai