AVON "Planet SPA" drėkinamoji veido kaukė su kopūstpalmių uogomis "Amazonian Treasures"

Veido kaukės yra tas dalykėlis, be kurio gyventi nebemoku. Kas geriau atgaivina odą? Kas ją atšviežina ir atjaunina vos per kelias minutes? Žinoma, tokius stebuklus (ir nesvarbu, kad laikinus) gali tik tinkamai pasirinkta veido kaukė. Tinkamai, nes tikrai ne visos jos vertos dėmesio, ne visos geros ir ne visos tinkamos. Na, o šiandien pakalbėsime apie Avon veido kaukę iš prabangesnės jų linijos "Planet SPA", kuri sukurta spa malonumams tiesiog jūsų vonioje. Pasižiūrim.

"Gyvenimas yra maskaradas. Kad ir kur pasižiūri, visi žmonės slepiasi po kaukėmis"
Citata, autorius nežinomas


Produktas: AVON "Planet SPA" drėkinamoji veido kaukė su kopūstpalmių uogomis "Amazonian Treasures"
Gamintojas: "Avon Cosmetics". Pagaminta Lenkijoje
Paskirtis: drėkinti ir atkurti spindesį
Tinkamas tipas: visiems
Labiausiai patiko: kaukės spalva, gal 
Labiausiai nepatiko: kaukės erzina odą
Tūris: 75 ml
Kaina*: pilna kaina 8,10 EUR
Kur galima įsigyti: iš Avon kompanijos konsultantų (www.avon.lt)

Ką žada gamintojas: Raminanti ir žvalinanti kaukė, kuri atkuria odos spindesį ir padeda palaikyti jaunatviškai gaivią išvaizdą.
Naudojimas: storiu kaukės sluoksniu denkite švarią veido odą. Po 10 minučių nuvalykite. Švariai nuplaukite. Galima naudoti 1-2 kartus per savaitę.


Kaukės supakuota plastikinėje tūbelės formos pakuotėje, puoštoje Planet SPA serijos simboliu ir aukso spalvos augaliniu motyvu. Pakuotės spalva man asmeniškai labai graži, tokia violetiniai rožinė, kas tikriausiai ir paskatino mane įsigyti šitą produktą, na, gal dar žadamas intensyvus drėkinimo efektas. Atkemšamas aukso spalvos plastiko dangtelis yra apačioje, patogus dozuoti ir naudoti priemonę. Iš tiesų, pakuotei jokių priekaištų visiškai neturiu, ji man patinka, yra skanios spalvos, taip ir norisi griebti ir naudoti...

Kvapas. Kvapas skanus, saldžiai gaivus ir primena kažkokias uogas. Kažkada buvau nusipirkusi šios linijos rankų kremą, tai kvapas visiškai identiškas. Ir man atrodo, kad visų, tos pačios linijos produktų kvapai yra identiški. Turiu galvoje "Amazonian Treasures" linijos visų gaminių kvapai tokie pat, tad perkant tos pačios serijos produktus reiktų tikėtis tokio pat arba labai panašaus kvapo.

Konsistencija. Veido kaukė želinė, gražios rausvai violetinės, dalinai skaidrios spalvos.


Sudėtis: Aqua, Glycerin, Carbomer, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, PPG-26-Buteth-26, 1,2 HexanediolPEG-20 Methyl Glucose Sesquistearate, Caprylyl Glycol, Parfum, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, Portulaca Oleracea Extract, Alcohol Denat., Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Oil, Phosphoric Acid, Euterpe Oleracea Palm Heart Extract, Morus Nigra Fruit Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Lagerstroemia Indica Extract, Foeniculum Vulgare (Fennel) Fruit Extract, CI 17200, CI 42090, Linalool.


Poveikis. Nors kaukės konsistencija želinė, aš nepasakyčiau, kad ji tolygiai pasiskirsto ant odos, man netgi labai netolygiai, ir nesvarbu ar dengiu šepetėliu ar pirštais. Galbūt pirštais tolygus dengimas yra šiek tiek sklandesnis. 

Veido kaukę reikia ant odos laikyti 10 minučių, tačiau jau po minutės r dviejų nuo padengimo aš pradedu jausti stiprų dilgčiojimą ir vidutinio intensyvumo deginimo jausmą. Pirmus kartus tikrai kentėjau ir kantriai laukiau - juk tai tikrai nėra pirma kaukė, kuri dilgčioja ant veido odos, tačiau nebūtinai sudirgina po to kai nusivalau. Kalbant apie kaukės nuvalymą - tąsią želinės konsistencijos kaukę nuprausti nuo odos yra ką veikti: man daug lengviau nuplauti molines kaukes, čia gi tenka pavargti, nes apdžiūvusi ji primena seną želatiną, kurią sunku nukrapštyti lauk.

Kairėje tik padengta veido kaukė.
Dešinėje - veido kaukės efektas mano odai.

Po to kai pagaliau pavyksta nuplauti priemonės likučius pirmiausia pastebiu, kad kaukė dažo veido odą - ji lieka tokia violetinės rožinės spalvos ten, kur lietėsi su kauke. Ir nuplauti tik vandeniu neįmanoma! Aišku, po dienos tos spalvos nepastebiu, bet vistiek - dažanti odą veido kaukė, kažkaip nieko gero. O svarbiausias efektas mano odai - kaip jau matote nuotraukoje - ji lieka visa raudona, sudirgusi, deginimo jausmas ir diskomfortas tęsiasi dar kelias valandas. Be to, nežinau kodėl bet po šios kaukės mane ne tik išberia, bet ir pats produktas iškelia spuogelius, kuriuos paskui tenka gydyti! Šlykštu... Aš kelis kartus žiūrėjau kaukės sudėtį, bandydama suprasti, kuris ingredientas man galėjo netikti? Ir visgi priėjau išvados, kad tai turėtų būtų alkoholis, nors vėl, aš abejoju, nes paprastai niekad nebuvau jautri žalingam alkoholio poveikiui, jis nedirgindavo mano odos, niekad. Tačiau, nuo lapkričio mano oda yra super jautri viskam, tad galbūt kaltas jis? O gal kitas ingredientas?

Ar bandyti papasakoti ką kaukė padarė gero mano odai? Žinokite nieko, jokio drėkinimo, jokio gaivinimo nesuteikė. Dar gamintojas žadėjo spindesį, tai spindesys tikrai yra, tačiau - jis atrodo taip, lyg mano oda būtų aptraukta ir apklijuota plona plastiko plėvele - spindi, o po apačia matosi nė kiek nepavalyta, pavargusi veido oda. Galbūt dėl šios plėvelės man vis iškelia spuogus? Nežinau merginos, tai yra baisiausia kaukė, kurią man teko kada naudoti. Nepatinka nė kiek ir šiek tiek ironiškai sakau, jog geriausias šios kaukės privalumas yra graži jos spalva. Eh, pinigai į balą, nieko gero ir vargšė mano oda, naudojau gal 4 kartus vis darydama pertraukas ir po paskutinio karto suvokiu, kad viskas, nieko gero iš jos nebus - metu lauk ir viskas. Rekomenduoju labai atsargiai rinktis veido priemones, kad nebūtų tokių nesąmonių kaip man. 😭




Ačiū, kad skaitote,
Gražaus vakaro,
Gėlėta kosmetinė
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* nurodyta gaminio kaina tik orientacinė. Visada galima rasti gaminio akcijas, per kurias produktus galite įsigyti pigiau. Taip pat, nenurodau jums galutinės, aukščiausios kainos, kadangi neturiu galimybės palyginti visų produkto pardavimo vietų.

Komentarai